středa 1. července 2015

Nákupy za ČERVEN 2015

Přijde mi, že tenhle měsíc utekl nějak moc rychle a já skoro vůbec nic nenakoupila. Snažím se teď hlavně dopotřebovávat různé věci (plánuju i video :-)) a nenakupovat tak šíleně. Přece jen začínají konečně prázdniny a já si je chci užít jinak než s hromadou kosmetiky :-)






Jako první asi začnu trochu bokem, jelikož jsem si řekla, že sem dám i dárky a to konkrétně tyhle dva, které mi dovezla Karol z Francie (takže nevím odkud přesně jsou a kolik stály). Úplně úžasně vonící věc je tohle mýdlo Savon de Marseille, se který jsem se tedy ještě nemyla, takže nevím, jaký bude rozdíl mezi tímhle a obyčejným mýdlem, ale určitě se to v nějaké článku dovíte :-). No a druhý dárek je tenhle nádherný mono stín od KIKO, který je teda vážně luxusně pigmentovaný a určitě očekávejte v blízké době buď článek nebo vide, protože je vážně úžasný.


U toho mytí chvilku zůstanu a tak i vysvětlím, proč mýdlo hned nepoužívám. Na začátku měsíce jsem si totiž potřebovala koupit nějaký sprcháč a tak jsem popadla tenhle. Musím říct, že moc hezky voní, parfemace není ani tak silná a je celkem svěží - akorát na léto. Jediné mínus co mi trošku vadí je, že je trochu řidší než jiné sprcháče, které jsem kdy měla v ruce.
Balea - Dusche & Creme - sprchový gel s vůní limetky a aloe vera (drogerie DM - 25,-)


Tyhle pásky jsem si kupovala i minulý měsíc, jelikož jsem si chtěla potvrdit, že jsou vážně dobré a napsat tak o nich plnohodnotný článek, na který se můžete těšit už příští týden (vím, slibovala jsem ho už minule, ale teď už to vážně bude, už ho mám napsaný :-D)
Essence Pure skin - čistící pásky na černé tečky (drogerie Teta 60,-)


V minulém srovnání na Rexona vs. Dove jsem řekla, že zkusím koupit jiný druh anti-perspirantu od Dove, abych se rozhodla, jestli mi Dove vážně sedí nebo ne, takže mi maminka ochotně koupila ten, který používá ona, abych ho mohla zkusit (nevím tedy kolik stál ani kde ho koupila).
Dove - Natural touch - dead sea minerals


Dlouho jsem si nekupovala nehty a na léto si chci nahodit zase nějaké barevné a to bez umělých moc nejde, takže koupě umělých nehtů byla pro mě trochu nutností na prázdniny. Tyhle si kupuju už přes rok a jsou vážně super.
Diva Nice - nalepovací nehty - T40 (Drogerie teta 60,-)




No a když už jsem u toho lakování, tak jsem si dlouho nekupovala žádný lak a tohohle drobečka jsem v obchodě nemohla nechat. Kdo by taky nechtěl barvu Coca Coly? Další - spíš top coat - je tahle zelé kráska. Ano já vím, když byla v prodeji tak jsem ji nechtěla a teď když je ve výprodeji tak ji musím mít. No jo.. hold mě to uchvátilo až teď. Proto možná už chci i ty Vánoce :-D
UMA - nailpolish - from uma with love (drogerie Teta 20,-)
Essence - Come to town - lametta topper - 01 the most wonderful tree (drogerie Teta 20,-)




Nejlepší na konec.. tramtadadá - RTĚNKA! - po sto letech jsem si koupila rtěnku. Když já se do té barvy zamilovala na první pohled a ona je tak úžasná a drží celý den, i když jím a je úplně ááááá :3 No ukážu jí asi někdy v článku nebo ji porovná pro představu, kdo třeba nemá Flormar poblíž :-)
Flormar - supershine lipstick - 517 (drogerie Teta 100,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat