sobota 25. července 2015

Síla Makeupu / Power of Makeup

Vždycky jsem milovala, co všechno s makeupem dokážete, jak ze sebe můžete udělat pokaždé někoho jiného, jak dokážete změnit tvář nebo oči během chvilky. Makeup je pro mě velká zábava, a když chci tak i výraz mé fantazie. Vytvoření tohoto "looku" my nedělalo problém - líčím se tak skoro vždy, když se chci namalovat nějak formálněji a mám na to čas. Dokonale na něm šlo znázornit, jak moc mě to změní, když se nalíčím. Předem se omlouvám za křivou čáru , která mi dělá zvláštní rty :-D, ale aspoň uvidíte můj nevzhledný obličej bez makeupu.





Použila jsem:
PLEŤ
Max Factor - XPERIENCE weightless foundation - fair sugar cane 55 (Rosmann 50,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
E.l.f. – HD sypký pudr – corrective yellow (www.elfkosmetika.cz)
Essence ROAD TRIP blush & highlighter - Higway to Pretty! 01 (drogerie Teta 50,-)

OBOČÍ
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)

OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
UMA colour eyeshadow - nude perfection (drogerie Teta 99,-)
Maybelline Eyestudio lasting drama gel eyeliner 24h - 01 Black (Rossmann 149,-)
Avon glimmerstick brights – boldest black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
Maybelline - Rocket volume express mascara (drogerie DM 149,-)

RTY
AVON Perfect kiss – Berry Smooch (katalog Avon 99,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat