pátek 3. července 2015

Tvářenka jako oční stín/ Blush or eyeshadow Makeup Tutorial

Dobré poledne,
konečně jsem se dostala k dodělání mého první videa. Vím, není ještě úplně dokonalé, ale učím se. Je to přece jen první video a snad to bude jen čím dál lepší. Pokusím se příští video namluvit, ale neslibuju, že bude, jelikož je můj počítač ve špatném stavu a jsem ráda, že jsem tohle dlouhé video sestříhala z 35 minut na "pouhých" 7 minut.

Snad se bude první video líbit :-). Jinak se můžete těšit na TAG, který teď momentálně budu stříhat, ale nevím jak to půjde rychle (můj počítač je prostě na vyhození). Každopádně sem video dám hned, jak se dostane na Youtube. Taky veškeré informace co používám atd. máte pod videem jak jste zvyklí v článcích (pod fotkami).

Tak doufám, že video nebude propadák, a že na něm něco uvidíte (poslední kousek není moc zaostřený - zlobil mě telefon - ano točila jsem to na mobil). Předem děkuji za shlédnutí a užívejte dnešní den - venku je nádherně!


Žádné komentáře:

Okomentovat