pondělí 6. července 2015

Recenze: Essence Pure skin - čistící pásky na černé tečky

V minulém článku o páscích Nivea jsem řekla, že vyzkouším i nějaké jiné. Veškerou takovou tu "omáčku" o tom jak si myslím, že mají tyto pásky fungovat atd. najdete tedy tam, ať to nemusím psát zase znovu. V úvodu bych se také chtěla zmínit, že mám teď momentálně druhé balení, takže snad bude recenze plnohodnotná. Možná proto mi tak trvalo tuhle recenzi napsat - omlouvám se tak těm, kteří na ni čekali tak dlouho.


Fungují na stejném principu jako všechny ostatní. V balení jsou tři pásky na nos, které sice nevoní nějak vábně, ale dá se to vydržet. Pásky se dobře lepí, ale jsou trošku menší než zkoušené od Nivei. Návod na použití je sice uvnitř, ale pouze v cizím jazyce, což mi trošku vadí, ale údaje o tom jak dlouho to tam má být pochopí z čísla asi každý.


Teď už ale konečně k tomu jestli jsou dobré nebo špatné. Za mě rozhodně jsou super! Nevím jaké jsou pásky od jiných značek - musím ještě nějaké zkusit, ale vím, že tyhle jsou vážně super. Nevytahá vám to určitě úplně úplně všechno, ale když trochu srovnám ty od Nivei, tak ty braly do hloubky stejně možná trošičku méně a nepobraly těch teček tolik jako tyhle od Essence. Pásku jsem zkoušela dát na lehce navlhčený nos i na mokrý (když jsem si napařila obličej, aby se póry roztáhly) a výsledek byl podobný, možná po tom napařování byl lepší, ale to jsem i trochu čekala.

Pokud chcete vyzkoušet nějaké levnější z drogerie, tak tyhle za těch 60 korun určitě stojí aspoň na vyzkoušení a to vím, že moje černé tečky nejdou moc vymačkat. Pásku jsem zkusila dát i přítelovi, který má stejný problém jako já, jen mu tečky jdou vymačkat. Moc je chválil a říkal, že mu přijdou mnohem lepší než Nivea a příště až se mu nebudou chtít vymačkávat, tak si koupí tyhle pásky :-D.

Snad narazím na další, které budu moct testovat (možná Balea - uvidíme), abych vám mohla podat více informací z drogérie nebo internetu. Určitě pásky aspoň zkuste, protože je to fajn věc, když se vám to nechce mačkat nebo vám to nejde jako mě.

Essence Pure skin - čistící pásky na černé tečky (drogerie Teta 60,-)

Žádné komentáře:

Okomentovat