sobota 25. července 2015

Nákupy za DUBEN 2015

Další měsíc za námi a jsou tu zase nákupy. Já vím, že skoro každý měsíc říkám, že toho tady mám málo, ale teď vám hned v prvním bodě povím proč. Vlastně celkově je to pravda protože se snažím šetřit... i když mi to moc nejde :-D.



Vím. že nejsou kosmetické, ale dala jsem je sem hlavně kvůli tomu, že to byla vysněná věc do mého nového pokoje a byla celkem drahá, tak aby jste taky pochopili, proč je tu tak málo věcí. Jsou ale úplně úžasné, a kdo shání retro hodiny, tak hodiny MPM můžu jedině doporučit :-).
MPM quality (PRIM hodinářství Kotásek 600,-)
(hodiny jsem našla i na této stránce)



Ne, nezradila jsem milovanou Rexonu. jen Jsem chtěla tenhle anti-perspirant zkusit, protože ho hodně lidí používá a já ho musela srovnat s Rexonou. Tím taky narážím na to, že bude v budoucnu o tomhle článek, ale na ten se těšte nějakou středu :-).
Dove - invisible dry anti-perspirant (Albert 55,-)



Dlouhou dobu jsem chtěla zkusit velké odličovací tampony, abych porovnala, které jsou pro mě lepší. Možná se objeví i srovnání velkých a malých, ještě uvidím. Jinak jsou stejné jako ty malé - prostě super :-).
Caterine - Oval cotton pads - maxi 40 (Kaufland 19,-)



Ano, rozhodla jsem se si obarvit vlasy zpátky na svou barvu. A nesmíte se ani divit, protože je mám v hrozném stavu, takže je chci nechat odpočinout :-). Barva je o trošku tmavší než moje vlasy, ale stejně se ještě trošku vymyje. Kdo nemá rád barvy Palette, tak mám pro něj alternativu od Garnieru, která je úplně stejná (barvou) a to je odstín 6, který jsem měla ještě než jsem se byla stříhat. Určitě někdy plánuju článek o mých vlasech, protože jsem měla snad všechno a dřív jsem si s vlasy hodně hrála, takže určitě někdy bude článek :-).
Palette Intensive color creme - N6 středně plavý (Rosmann 67,-)



Taky se vám tyhle blbosti v obchodě vždycky líbily? :-D Já už mám teď tři a musím říct, že je to super, zvlášť když máte spoustu laků na nehty. Momentálně na článku o mé sbírce laků pracuju, ale je toho vážně hodně, takže na článek o nich se taky můžete těšit :-).
Vzorkovník na laky na nehty (Vietnamská prodejna 35,-)



Manufakturu mám moc ráda, už jen ten obchod se mi moc líbí. Se sestrou jsem ji navštívila asi v půlce měsíce a dostaly jsme tam dva vzorečky, které jsem si vybrala, ale o tom všem už příští týden v recenzi :-).
Manufaktura - Pleťový elixír - výživný krém s vřídelní solí a růžovým olejem (vzorek)
Manufaktura - Čistící pleťový peeling s panthenolem a mandlovým olejem pro citlivou pokožku (vzorek)



Vždycky jsem chtěla tenhle make-up zkusit, ale nikdy jsem na něj neměla. Později ho vyřadili a byla jsem hrozně ráda, když jsem na něj narazila ve výprodejovém stojánku v Rosmannu a jen za 50 korun. Sice ten odstín je na mě tmavší, ale v létě bude úplně úžasný. Zatím ho míchám s mým oblíbeným zimním od Maybelline a spolu jsou perfektní. Pokusím se i o článek, kde srovnám make-upy, které mám doma.
MaxFactor - XPERIENCE weightless foundation - fair sugar cane 55 (Rosmann 50,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat