středa 2. prosince 2015

Srovnání: Catrice, UMA, Essence - tužky na obočí

Zdravím všechny po dlouhé době, omlouvám se, že dlouho články nebyly, ale byla jsem teď týden v Plzni a hned potom týden v Londýně (z Londýna zkusím spáchat nějaký článek + co jsem tam koupila atd.), takže jsem byla úplně bez internetu a neměla jsem ani čas něco psát. Teď vám to ale snad vynahradím. Dnes přišel čas znovu na velké srovnání mých tužek na obočí, protože teď v poslední době nosím jen korektor, řasenku a právě obočí. Hned ze startu určitě zmíním, že to jsou tužky z drogérky, ale to jste si asi všimli už z názvu. Tak jdeme na to!


Rozhodla jsem se u srovnávacích recenzí psát kategorie, protože to bude asi přehlednější a produkt, který z té kategorie vyšel nejlépe označím smajlíkem.

1) Balení
UMA - obsahuje tužku - 1g, na vršku menší kartáček, který se dá použít - štětiny jsou trochu tvrdé, protože jsou celkem krátké, ale jinak je v pořádku
Essence - obsahuje tužku - 1g, na vršku menší kartáček jako u UMY, ale tento má delší a měkčí štětiny jinak je tužka stejná jako UMA
Catrice - obsahuje tužku, která má 1.6g a kartáček, který je jako spirálka - tak akorát tvrdý na pročesání, trošku kratší než běžné kartáčky, které koupíte samostatně - ideální na cesty
2) Barva
UMA - mé obočí je opravdu spíš šedé, takže mi šedá tužka vyhovuje úplně stoprocentně a miluju tuhle tužku hlavně kvůli té barvě, protože je jediná v drogérii, kterou jsem našla ☺
Essence - má první tužka, kdy jsem ještě nevěděla, jakou barvu snesu na obočí a mé vlasy byli zářivě blond, takže tahle barva k ní seděla, ale teď co už mám tmavší vlasy, tak tato barva není už nic pro mě, ale pro blondýny je akorát tmavá, barvou je spíš neutrální než studená nebo teplá
Catrice - chtěla jsem ji zkusit, protože odstín je hezky studený a tak trochu do šedé, takže když nechci úplně šedé obočí, tak je tahle tužka super a sedí mi stejně jako ta šedá - pak to už záleží jak moc chci upozornit na své obočí a jak by mělo ladit s vlasy
3) Konzistence - výdrž
UMA - tvrdá, dělá přesné tahy, takže musíte mít lehkou ruku, aby vaše obočí nebylo tak tvrdé, ale výdrží není špatná - ráno dám, večer tam ještě je, ale není to až tak reprezentativní
Essence - trošku měkčí, rozhodně nevydrží úplně celý den, ale těch 8h dá v pohodě
Catrice - tvrdší, ale nedělá tvrdé obočí, takže když spěcháte je super, vydrží asi o něco víc než UMA, ale až tak velký rozdíl tam není ☺
4) Cena + dostupnost
UMA - ve většině nových drogériích Teta za 40,- ☺
Essence - všude, kde mají Essence za 45,-
Catrice - jen ve vybraných Rosmannech za 70,-


Kdybych měla říct, která tužka je nejlepší byla by to asi tužka od Catrice, ale je pravda, že je dražší a v porovnání cena a výkon je pro mě jasnou volbou tužka od UMY, kterou miluju hlavně tím odstínem, ale tužka od Catrice je taky super zvlášť na to, že je to tužka pro mě, když budu blond nebo tmavovláska.

Seznam produktů:
Catrice - Eye brow stylist - 020 Date with Ash-ton (Rosmann 70,-)
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)
Essence eyebrow designer – 04 Blonde (Rossmann 45,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat