středa 9. prosince 2015

Recenze: Schauma - šampon proti žlutým tónům

Před pár týdny jsem publikovala recenzi na super šampon od Yves Rocher na mastné vlasy. Dnes tu mám další šampon, který si v poslední době užívám.


Už jako mladší jsem používala šampony Schauma, ale za tu dobu jsem už našla mnohem lepší. Důvod proč jsem si koupila šampon od této značky byl jednoduchý - je to jediná levná značka, která dělá fialové šampony na blond vlasy. Musím se přiznat, že blond vlasy úplně nemám, ale z minulosti je mám zesvětlené a nechci je zase barvit na tmavou, tak jsem chtěla zkusit jen vymýt nažloutlé tóny z mých vlasů.


To se mi - sice slabě - daří s přehledem s tímto šamponem. Výsledek s barvou se mi tedy líbí oproti struktuře vlasů. Šampon je totiž velmi vysušuje a při česání je cuchá, takže pořádná maska je k němu nutná, zvlášť když máte vlasy barvené a zničené jako já. Co se týče konzistence, tak ta je celkem řídká, ale docela dobře pění na to, že je to šampon na "tónování".


Šampon za tu cenu doporučit, ale vsadím se, že dražší šampon bude lepší. Za vyzkoušení to ale stojí, aspoň budete vědět jestli vám tento druh šamponu vyhovuje s popřípadě si koupíte lepší. Není špatný, ale nejlepší taky ne.

Schauma - šampon proti žlutým tónům (Rosmann 45,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat