středa 4. listopadu 2015

Recenze: Yves Rocher - šampon na mastné vlasy


Pořád čekám, jestli na tomhle šamponu najdu něco špatného, ale pořád nic. Takže mám zase pozitivní recenzi na další produkt od Yves Rocher, protože tohle je teď můj obrovský miláček.


Nebudu se asi vrtat ve složení, protože tomu ani moc nerozumím, ale něco na tom asi bude, nebo bude pravda, že kopřiva na mastné vlasy vážně pomáhá. Ta je taky z šamponu velmi cítit, takže kdo ji nemá rád, nebo mu nevoní, tak to asi nebude nic pro něj. Balení nebudu nějak rozebírat - obyčejné, funkční, praktické - placaté.


Šampon úžasně pění, takže ho stačí malé množství. Co se týče jeho konzistence, tak je čirá a hustá - trochu jako želé, rozhodně není jako voda (jako šampon Ziaja). Vlasy jsou po něm čisté, svěží a vůbec nejsou vysušené - vypadají jako nové! :-D Tento efekt sice vydrží jen dva dny, ale je to super - 3 den už jsou trochu mastnější na temeni hlavy, ale to je normální. Sice je to méně jak od Ziaji, ale vlasy jsou po něm příjemnější než od Ziaji, takže i to vůbec nevadí. Dokonale se česají a hlavně jsou lehké a úplně příjemné.
Za mě rozhodně super šampon, určitě stojí za vyzkoušení.

Yves Rocher - svěží šampón na mastné vlasy - kopřiva (Šantovka - Yves Rocher 82,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat