pondělí 30. listopadu 2015

Malá mořská víla/ Mermaid

Po sto letech vás vítám u makeupu :D. Dnes tu mám pro vás líčení s paletkou BHcosmetics, se kterou teď v poslední době hodně blbnu a zkouším, protože ty stíny jsou naprosto nádherné a paletka je sama o sobě hezky poskládaná. Některé brutální kombinace ještě plánuji - světlá modrá s červenou, takže se máte ještě na co těšit. Paletka je hodně variabilní a jsou zde i nositelné barvy, takže i nějaké takové líčení bude. Určitě vám s ní ukážu mnoho líčení s ní, protože je to paletka levná a naprosto nádherná. Na první líčení jsem použila první kvatro, které jsem uviděla a při jeho líčení mi to připadalo jako ocas mořské panny - proto ten název. Snad se líčení líbí.



Použila jsem:
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
BHcosmetics - paleta očních stínů - Eyes on the '60s (http://www.parfums.cz/)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat