úterý 17. dubna 2018

Recenze: 7th heaven - Charcoal pore strips

Zdravím po dlouhé době u recenze na další pásky proti černým tečkám. Už před delší dobou jsem si dala za úkol vyzkoušet všechny možné produkty tohoto typu a najít ty, které budou opravdu nejlepší. Nebudu vám lhát mám vyzkoušené už další tři, ale recenze na ně si ještě nechávám v nezveřejněných, jelikož jsi s nimi chci být opravdu jistá (nebojte se, určitě se jich také brzo dočkáte). K sepsání této mi však stačilo jedno balení a ano bystré hlavy už tuší, že pokud mi na utvrzení mého názoru stačí jedno balení, tak jsou buď opravdu super nebo absolutně k ničemu. Bohužel tady je to ta druhá možnost.


Klasika ale začneme od zevnějšku a to balením, které obsahuje tři pásky klasického tvaru zabalené jednotlivě v jednom větším "sáčku".  Pásek je barevně šedý (logicky Aneto.. má tam být uhlí 😑) a velmi příjemně voní - hádám eukalyptus. Dalším kladným bodem je také samotný pásek (ta "látka"), který se velmi dobře aplikuje - všude přilne, nikde se neodlupuje, dobře drží a je velmi pohodlný. Co je na jednu stranu super a druhou stranu hlavní důvod proč to asi nefunguje je to, že po 15 až 20 až 30 minutách (zkoušela jsem to nechat i déle) páska nezatvrdne. Ona sice zaschne ale ne na tolik, aby při odstraňování ony černé tečky udržela. Lépe (nechutně) řečeno: Nalepíte pásku, počkáte do určité doby, sundáváte pásku (pomalu!) a vidíte jak se tečka vytahuje a najednou se od pásky odlepí a "vrátí se" zpátky na stejnou pozici jako byla před použitím pásky. Zkoušela jsem všechno.. extrémně pomalu sundávat pásku, víc namočit kůži, nechat pásku déle zaschnout.. nic nepomohlo.



Pokud máte malé černé tečky, které nejdou až tak vidět a jste třeba jen líní je odstraňovat mechanicky nebo se vám opravdu snadno vytahují, tak tyto pásky zkuste, ale pokud patříte do stejné skupiny lidí jako já (spousta velkých teček) tak od těchto raději ruce pryč. Jediné co na nich oceňuji je to, že má tato značka plno certifikátů, ale ty ve funkčnosti nic nepomůžou. Třeba zkusit jiný produkt od nich.


Jaké máte zkušenosti vy s páskami na černé tečky? Zkoušeli jste tyto? Pokud jste zkoušeli nějaké určitě mi dejte prosím vědět do komentářů různé typy. Jak jsem říkala, chci jich vyzkoušet co nejvíce.


7th heaven - Charcoal pore strips (Albert 59,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

1 komentář: