pondělí 16. března 2015

Recenze: Ziaja - šampón pro mastné vlasy

O tomhle šampónu jsem už lehce mluvila v Nákupech za Únor 2015 a musím říct, že po delším testováním je vážně super. Vůbec jsem nečekala, že mě až tak ohromí. 


Jako první musím zmínit, že mám šampón z parfumerie v Prioru a vážně nevím, kde by se dal jinde v obchodě sehnat. Vím, že je na různých internetových stránkách, ale u nás jsem ho v obchodě teda nikdy neviděla.



Veliké plus má šampón za velikost vůči ceně, která je za tenhle šampón úplně super. Další velké plus je, že jeho levandulová parfemace není příliš veliká. Konzistenci má hodně vodovou, takže opatrně při nalévání do dlaně (má ale malou dírku takže by se vám to nemělo dít). Určitě je super to, že ho nemusím dávat až tak moc, aby vůbec pěnil. Většina šampónů na mastné vlasy totiž moc nepění. Tím se i dostávám k tomu, že se dobře umývá a nedělá pod vodou takové ty hnusné hrubé vlasy, co jakoby vržou mezi prsty, když je umýváte.



A konečně se dostávám k funkčnosti. Hned jako první musím říct, že vážně funguje. Nejsem teda člověk, který má úplně mastné vlasy už na druhý den, ale musím říct, že po umytí vydrží úplně v pohodě 3-4 dny s tím, že ten čtvrtý den už nejsou tak nadýchané a sem tam (hlavně na temeni hlavy) se už začínají masti. Já si ale většinou ten čtvrtý den vezmu culík a přežiju to i tak :-). Oproti šampónu Timotei je to vážně super. Co se mi ale na něm hodně líbí kromě té výdrže je to, že po něm nemám vlasy nějak vysušené nebo hrubé a přijde mi, že jsou vážně "čisté". Jediné mínus, které mi šampón někdy dělá je, že když si vlasy večer nerozčešu, když jsou mokré, mají druhý den ráno, když je češu, tendenci elektrizovat, ale to jen málo kdy a pro ty co si vlasy nějak upravují, jak tepelně tak fyzicky, to vůbec nebude problém.
Za mě určitě super šampón a určitě od Ziaji vyzkouším i nějaký jiný. Snad bude taky tak super :-)

Ziaja - levandulový šampón na mastné vlasy (Prior - parfumerie 100,-)

2 komentáře:

  1. zaujimave asi sa inšpirovali fľašou vína:)) ziaju som este neskušala vobec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě obal připadal jak nějaká medicína :D a tohle byl taky můj první nákup Ziaji :) Určitě se ale podívám i na další věci ;)

      Vymazat