sobota 7. března 2015

Nákupy za ÚNOR 2015

Tento měsíc jsem měla až moc práce, ale pokusím se od tohoto měsíce více pracovat na blogu tak doufám, že bude i více příspěvků apod. :-). Momentálně se spíš pokouším zlepšovat kvalitu fotek a pracuju i na tutorialech, které snad budou lepší. Doufám, že se mi už podaří se dostat k natáčení, ale o tom jindy :-). No a co se týče nákupů za tento měsíc.. no :-D .. na to jak byl krátký, mi přijde, že jsem toho nakoupila až moc, ale je pravda, že většina byla z wish listu (činím se :3).


Jako první začnu asi se svíčkou. Už minulé nákupy jsem psala, že jsem se k nim nějak probojovala a teď hledám lepší a lepší. Tahle je stejné značky jako minule, ale pro tu vůni jsem ji musela mít!
SPAAS - svíčka s vůní fíků (Albert 55,-)


Tak tuhle klasiku abych popisovala :-D. Myslím, že je to můj nejlepší a nejoblíbenější anti-perspirant.
Rexona - Cleare pure 48h (Albert 45,-)


Minulé nákupy jste mohli vidět, že jsem si barvu nekupovala. Původně jsem totiž chtěla zpátky na blond, ale řekla jsem si, že půjdu na blond a stejně pak budu chtít zase na rezavou :-D. Tuhle barvu jsem měla jako první, když jsem se barvila na zrzavou a musím říct, že je ze všech zrzavých asi nejlepší.
Garnier - barva na vlasy - vášnivě měděná 7.40 (Kaufland 50,-)


Tyhle dvě věci si chci koupit už pěknou dobu a tenhle měsíc jsem se k tomu konečně dokopala. Dokonce jsem dostala v Albertu šátek zdarma k nákupu Nivea :-D . Stoprocentně na obě věci budu psát článek. Zatím můžu říct, že se mi to moc líbí, ale všechno se dovíte v článku ;-)
Nivea - pure effect Anti-spot - lehký denní krém proti akné s magnólií (Albert 99,-)
Nivea - daily essentials - čistící pásky na černé tečky (Albert 115,-)



Další odškrtnutí z wish listu je tenhle dlouhochtěný lesky na rty od Lorealu, který jsem si naprosto zamilovala. Už jen ta barva mě uchvátila, ale ta výdrž! Na to, že je to lesk, tak vydrží tak 4 hodiny s klidem a to se ještě hezky vpije do rtů, že vlastně po jakémsi "vymazání" dělá nádherný nádech přirozeně hezkých rtů. Je hodně zvláštní. Texturou mi připomíná trochu voskovku ale trochu víc gelovější. Ze rtů se ztrácí jako ta voskovka - jakoby se maže, ale když ji chcete setřít prstem tak drží a je taková kluzká. Určitě stojí za vyzkoušení a velké plus pro tohle - na to kolik vydrží tak je úžasně příjemná na rtech a na to, že mám nejtmavší odstín, tak se neotiskává až tak a určitě příjemně překvapí i milovníky rtěnek jako mě ;-)
Loreal - Caresse - lip gloss - 402 Milady (Rosmann 239,-)





Ve rtech budu ještě pokračovat a to s rtěnkou od Avonu, kterou jsem nějak zle vyfotila a vypadá tak na fotce až moc červená. Na ruce však vypadá jako v reálu, tak se za tenhle nedostatek omlouvám. Rtěnka je hydratační, což splňuje a připomíná mi lehce Lip Color Butter od Astoru jen není tak krémová. Barva je ovšem úžasná teď na jaro, ale musím říct, že lehce zalézá do vrásek (první rtěnka od Avonu, která má nějaký nedostatek :-/ )
Ultra colour indulgence lipstick - daffodil petal (katalog avon 99,-)



V Avonu budu ještě pokračovat a asi se o téhle vodě jen zmíním, jelikož jsem ji tu už jednou měla v Nákupech za ŘÍJEN a je to má stálice, která nikdy nezklame, proto mám už asi 4 lahvičku :-)
Clearskin - blackhead clearing - čistící pleťová voda (katalog avon 49,-)



Jako další věc od Avonu tu mám mléko do koupele, které jsem chtěla hlavně kvůli té vůni. Jelikož je to mléko, tak nedělá brutální pěnu, ale hodně příjemné a nemusím se pak mazat, což je vážně super a ještě když po tom voníte :3.
Bubble bath moments - Bath milk - Milk & Honey (katalog avon 69,-)


Poslední dvě věci z Avonu jsou ze stejné řady a obojí jsem si zamilovala. Začnu asi s balzámem, který je neparfémovaný, hezky hydratuje rty a nedělá obří nános takže úplně super. Je krásně měkký a myslím, že pro lidi co nemají rádi parfémované věci bude fajn. Druhá věc je taky balzám, ale tenhle se dá použít na všechna suchá místa. Je taktéž bez parfemace, není až tak mastný, ale je hodně hutný a musím říct, že jsem si s ním mazala suché klouby na prstech a vážně mi to pomohlo. Myslím, že hodně lidem bude vyhovovat.
Care - Zvláčňující vyživující balzám pro velmi suchou a citlivou pokožku (katalog avon 49,-)
Care - Zvláčňující vyživující balzám na rty SPF 15 (katalog avon 39,-)


Poslední a asi nejlepší na konec je šampón od Ziaji. Už dlouho jsem chodila v Prioru kolem parfumérie, kde tuhle značku měli a konečně jsem si šampón koupila. Po zkušenosti z šampónem Timotei (recenze zde) jsem usoudila, že ty mastné vlasy musím zkrotit. Určitě napíšu na tenhle zvláštní šampón recenzi a zatím můžu říct, že bude asi kladná :)
Ziaja - levandulový šampón na mastné vlasy (Prior - parfumerie 100,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.


2 komentáře:

  1. Ahh Nivea dělá krám proti akné. :-) Ten vyzkouším. Funguje to na Tebe? (Nivea - pure effect Anti-spot)
    Já jsem teď zkoušela konopnou mastičku: http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?tema=21
    Docela fungovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konopnou mast mám v plánu vyzkoušet až dopotřebuju tenhle krém - už se těším. Jinak krém nemám dlouho, ale zatím funguje dobře :-) Uvidím, jak se bude chovat po delší době, ale zatím se mi ze všech vyzkoušených líbí nejvíc (A to jsem myslela, že Nivea nepředčí péči od Garnieru)

      Vymazat