sobota 28. března 2015

Snake poison

Po dlouhé době jsem se líčila do školy. Kdo mě zná tak ví, že miluju barvy a nevadí mi vyjít mezi lidi i v takhle bláznivém líčení. Dokonce mě i baví když se za mnou někdo otočí, ne že bych se pak cítila nějak líp, ale baví mě vypadat jinak než ostatní, i když se to někomu nelíbí :-) Důvod dnešního líčení bylo hlavně zkusit novou paletku, na kterou jsem se těšila hlavně kvůli neonovým barvám :3.





Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Sleek - i - Divine Acid eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Avon glimmerstick brights – boldest black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
Loeal - False lash wings mascara (dárek)

PLEŤ
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)
NYX Blush – Taupe (www.kosmetika-usa.cz)

OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond (drogerie DM 79,-)

RTY
Avon Care - Zvláčňující vyživující balzám na rty SPF 15 (katalog avon 39,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat