pátek 27. března 2015

I have a Fern in Paper bag

Miluju zelenou barvu a už dlouho jsem na sobě neměla něco "víc nositelného" do školy nebo někam jen tak ven. Pokusila jsem se tedy nahodit něco jednoduchého ale né tak nudného. Sice konečně přišlo jaro, ale nemusím kvůli jaru zastřít trochu tmavší barvy. Přece jen úplně pravé jaro taky není... teda aspoň u nás ne :-D.






Použila jsem:
OČI
Dermacol Eyeshadow base (Rossmann 99,-)
Sleek - i - Divine Ultra Matts V2 eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Astor Big & Beautiful BOOM! volume mascara (Rossmann - koupeno v sadě)

PLEŤ
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (Rossmann 229,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)
NYX Blush - 01 Mocha (http://www.krasotika.sk/)


OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond (drogerie DM 79,-)
Essence eyebrow designer – 04 Blonde (Rossmann 45,-)

RTY
Dermacol Lipseduction – 03 (Rossmann 99,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat