pátek 20. března 2015

Minx Please

Už dlouho jsem nikam neprovětrala ostřejší kouřovky a zase po dlouhé době jsem nahodila Minx. Můj oblíbený stín (teda až po Flormaru) chtěl trochu pozornosti a proto jsem ho doladila jen tmavší zelenou a černou. Jako vždy - někde tmavý, někde světlý, ale vypadá dobře.






OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Urban decay mono eyeshadow - minx (http://www.galaxieprani.cz/)
Baolishi eyeshadow - 4
Avon glimmerstick brights – boldest black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
AVON super SHOCK – black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
Astor Seduction codes N°2 (Rossmann 141,-)

PLEŤ
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)
MAC – minerální tvářenka – lured to love (fake)

RTY
Dermacol Lipseduction – 03 (Rossmann 99,-)

OBOČÍ
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat