sobota 28. března 2015

Utrácím za jídlo BŘEZEN 2015

Ano, ano..  Už dlouho jsem přemýšlela, že zavedu tenhle typ článků, aby jste viděli, že neutrácím jen za kosmetiku a proč někdy té kosmetiky není v nákupech tolik. Tento měsíc jsem už ale měla důvod tohle zkusit. Určitě tenhle typ článků nebude asi každý měsíc, ale budu se snažit je sem dávat, protože kdo by neměl rád i to jídlo :3.






Myslím, že tuhle barevnou tubu dnes zná už skoro každý. Nikdy jsem si ji nekupovala, ale vždycky jsem z ní ujídala od přátel :-D. Tentokrát jsem se ale rozhodla si udělat svůj mix a nekrást jen od ostatních. Vlastně teď ostatní kradli ode mě :-D, takže se tuba vyprázdnila ještě ten den, kdy přišla. Pytlíček s jahodami a banánem ještě mám, dávám si je do jogurtu a je to vážně dobré. Určitě si koupím tubu ještě někdy, protože je super, že si do ní můžete dát co chcete a věci na výběr jsou vážně dobré :3. Můj tubus stál 120 korun, ale záleží na tom, co si do něj dáte. Pytlíček stál 40 korun, což taky není moc na to jak dlouho mi to vydrželo. Jinak jsme s kamarádkou objednávali z jejich stránek http://www.mixit.cz/.
PS: Název mého tubusu psala ona :-D


Další věcí, kterou zná hodně lidí, jsou slavné Pringles, které jsem kupovala u nás v Bille, protože to nikde jinde nevedeme a zrovna byly ve slevě za 50 korun, takže jsem je hned vzala. Musím říct, že na to jak jsou drahé, jsou teda mnohem lepší než nějaké Lays nebo Bohemia, které stojí skoro stejně a to jich je i podobná gramáž. Kdo nezkusil, tak ať je rozhodně zkusím. Stojí vážně za to!





Všechno to utrácení vlastně začalo kupováním těchhle "freshů". Úplně první jsem začala kupovat Limena Fresh & Cool a později jsem s tím nakazila kamarádku, se kterou jsme začali skupovávat všechny druhy co měly v obchodě :-D. Z Limena Fresh & Cool byl nejlepší pomeranč, který jsem ji koupila i víckrát a od značky RIO Fresh byl nejlepší ananas, grep a jahodový mix.

Limena Fresh & Cool - pomeranč 49,- a granátové jablko (ve slevě) 45,-
RIO Fresh - malé lahvičky - ananas, jablko, broskev, grep, pomeranč, jablko s řepou, smoothie - zázvor, špenát, jablko, okurka, citron 19,-
RIO Fresh - ovocný mix, Green tea se zázvorem a citronem 39,-


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat