sobota 28. března 2015

Recenze: Nivea - čistící pásky na černé tečky

Už dlouho jsem si tyhle pásky na černé tečky chtěla pořídit, ale vždycky jsem si říkala, že je za tu cenu nutně nepotřebuji. Jenže jak už se stává zvykem, tak Aneta vkročila do Albertu a uviděla je ve slevě. No myslím, že je jasné, že skončily v košíku.


Strašně jsem se na ně těšila už jen z toho, že jsem pásky na černé tečky ještě nezkoušela a byla jsem na ně hrozně zvědavá, jak moc budou fungovat.


V krabičce byly 4 pásky na nos a 3 pásky na čelo a bradu. Musím říct, že pásky úplně úžasně voněly po citrónu a lepily se moc dobře.



Kdo už nějaké pásky zkoušel tak ví, jak pásky fungují (návod na krabičce). Je super, že když jsem pásku na čelo nalepila i lehce přes obočí (ne že bych chtěla :-D), tak mě o obočí páska neobrala. Za to toho však z čela a brady ani moc nepobrala. Trochu mě taky mrzelo, že páska na bradu byla celkem malá a nevzala mi tak to, co jsem potřebovala nejvíc.




Oproti tomu páska na nos byla mnohem lepší. Ne úplně ale.. jo šlo to. Na nose máme většinou nejvíc teček, takže jsem ani neočekávala, že by je páska všechny vytahala. Musím ale říct, že první pokus byl asi nejlepší. Neočekávejte ale, že když uvidíte na sundané pásce vytahané tečky, že na nose už nebudou. Budou, ale nebudou tak hluboko. Vlastně by to mělo fungovat postupně. Když zatáhnete za špagetu tak se taky roztrhne.. vím je to blbý příklad, ale u teček to funguje stejně. Je to navíc i logické, jinak by do balení nedávaly pásky 4. No zkrátka a dobře mi pásky vytahaly asi polovinu teček (myslím do hloubky) a už nejsou tak jasné a viditelné na nose jako bývaly, takže to vážně něco dělá.


Na závěr musím říct, že nejsou vůbec špatné a tečky, které nebyly hluboké, pásky vytahaly celkem dobře. Určitě vyzkouším i jiné a stoprocentně je někdy koupím znovu.. teda až budou někdy ve slevě :-D.


Nivea - daily essentials - čistící pásky na černé tečky (Albert 115,-)



Žádné komentáře:

Okomentovat