neděle 1. března 2015

Recenze: Timotei šampón a kondicionér pro poškozené vlasy

Už v Nákupů za leden jsem říkala, že mám pocit, že mi tenhle darebák dělá mastné vlasy. První však musím říct, že jsem se už jednou téhle značky zřekla. Kdysi dávno jsem totiž měla od stejné značky šampón a hrozně mi vlasy vysušoval. Byly takové hrubé a hnusné, dokonce mi po něm vlasy elektrizovaly. Po hodně dlouhé době jsem se rozhodla, že těmhle šampónům dám ještě šanci. No asi jsem neměla...




Začnu pro zatím s klady, abych ho jen nehanila
+ nádherně voní a vůně zůstává ve vlasech i na druhý den
+ vlasy jsou po něm hezky jemné a dobře se rozčesávají
+ nevysušuje vlasy a nechává je hezky lesklé

Za to obří mínus má s funkčností. Sice mi vůně šampónu vydrží ve vlasech dlouho ale co mi to pomůže, když je musím skoro druhý den umýt -_- . Musím říct, že mám vlasy s lehčím sklonem k maštěním, ale tohle mi to ještě zhorší. Já si večer umyji vlasy, ráno je upravím a večer jsou už takové zplihlé, bez života - chtělo by to umýt. Když je teda nechám na druhý den, jsou už vlasy nechutně mastné a to jen přes noc.
Na závěr jsem se rozhodla šampón a kondicionér darovat někomu, kdo nemá mastící se vlasy a nebude mu vadit. Tímhle jsem si akorát potvrdila, že se s touhle značkou vážně nemusím.

Timotei - šampón pro poškozené vlasy (drogerie Teta 59,-)
Timotei - kondicionér pro poškozené vlasy (drogerie Teta 59,-)


Žádné komentáře:

Okomentovat