středa 8. dubna 2015

In the Ocean

Už víte, jak moc miluji modrou a myslím, že je to na mě i celkem znát :-D. Jenže já jsem musela, když jsem viděla tu nádhernou modrozelenou - Orbit - v paletce Sleek (V2), už když přišla. Takže mi bylo hned jasné, že s ní budu muset něco provést a určitě to nebude jediné líčení s ní. Každopádně si zbytek "podzimních" barev nechám na ten podzim :-).






Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Sleek - i - Divine Ultra Matts V2 eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Avon glimmerstick brights - turquoise burst (katalog Avon 49,-)
Astor Big & Beautiful BOOM! volume mascara (Rossmann - koupeno v sadě)

PLEŤ
Rimmel Fix&Perfect PRO primer - 002 (Rossmann 129,-)
AVON calming effect – redness corrector (katalog Avon 59,-)
Rimmel Stay matte - 103 true ivory (Rossmann - koupeno v sadě)
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)
NYX Blush – Taupe (www.kosmetika-usa.cz)

RTY
AVON LUXE lipstick – nude slip (katalog Avon 149,-)

OBOČÍ
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat