neděle 19. dubna 2015

Recenze: Ebelin - čistič na štětce



Už dlouho jsem chtěla zkusit nějaký čistič na štětce a konečně se dostal i k nám do drogérie za rozumnou cenu. Dlouho jsem také přemýšlela, jestli objednat čistič e.l.f, ale nakonec jsem koupila tenhle a jsem za to ráda. Určitě někdy koupím i ten od elfu ať je můžu porovnat, ale zatím budu kupovat tenhle, protože je vážně super.


Musím uznat, že se mi "střička" opravdu zalíbila a je to mnohem praktičtější, než kdyby se čistič vylíval a je mi to mnohem pohodlnější než praní štětců. Uznejte, komu by se chtělo tak dlouho čekat, než štětce uschnou. Velké plus má čistič za vůni, která je velmi příjemná, i když z ní jde lehce cítit alkohol, který však brzo vyprchá a kdyby tam nebyl, myslím, že by to nebylo až tak dobré.


Tak teď už něco k čištění. Já osobně mám čištění štětců ráda - baví mě to, líbí se mi, když jsou čisté a voňavé. Většinou je čistím po každém použití a to tak, že dvakrát čistič stříknu na malý ručník (co mám na zničení) a krouživým pohybem čistím štětec. To opakuji dokud není úplně čistý (asi 3x podle toho od čeho štětec je - od stínů stačí 1x). Bohužel čistič lehce štětce vysušuje, takže určitě nečistit jen čističem, ale taky prát a někdy na ně dát i olej (já používám kokosový).

No a jak jinak vám popsat jak čistí než na fotce - pár fotek (kdybych měla fotit všechny štětce tak asi zešílím, ale ty základní nebo aspoň každý jiný je tady) :-)






Na závěr: Myslím, že na to že je to jediný čistič na štětce v drogerii, tak je vážně super a za tu stovku vážně stojí. Rozhodně ho aspoň zkuste :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat