neděle 12. dubna 2015

Recenze: Manufaktura a vzorečky na pleť

Kdysi dávno jsem měla z Manufaktury nějaké vzorečky a většina z nich mi opravdu vyhovovala. Před pár dny jsem navštívila Manufakturu a opět jsem si odnesla nějaký ten vzoreček. Vlastně né jen tak nějaký - Pleťový elixír - výživný krém s vřídelní solí a růžovým olejem a Čistící pleťový peeling s panthenolem a mandlovým olejem pro citlivou pokožku. Oba vzorečky jsem už kdysi měla a musela jsem si je vzít znovu, abych vám o nich mohla napsat, protože byli vážně super. Taky se mi líbí koncept téhle firmy a hlavně to, že je to česká firma, která je vážně super a určitě si o ní něco přečtěte, protože myslím, že za to vážně stojí a je to hodně zajímavé :-).


Co se mi hlavně na prodejně líbí je, že vypadá velmi jednoduše, jsou zde hrozně milí lidé, kteří vám rádi pomohou, dají vám i vzorky, aby jste si mohli vyzkoušet jaký je produkt a co se mi hodně líbí, že mají vždycky tester (jako normálně plné balení jako tester).. no řekněte, kde v drogerii tohle vidíte - třeba u krému na tělo nebo oleje.


Tak a teď už teda k vzorečkům, které jsem si vzala v prodejně. Jako první tady mám Pleťový elixír, se kterým jsem si akorát potvrdila, že ho musím mít v plném balení. Měla jsem ho přesně před rokem a pořád jsem si říkala, že ho musím mít, pak mě to nějak opustila, protože u nás Manufaktura není a nechtěla jsem ho objednávat, ale od září by měla sestra nastoupit do školy takže mi ho doveze. No a co je na něm tak super? Je neuvěřitelně příjemný, stačí ho trošku, ale není úplně vodový, pleť je po něm "napapaná", nemastí pleť, neucpává póry, a přijde mi, že je moje pleť po něm taková jako.. spokojená :-D. Jediné, co by mohlo někomu vadit, je ta vůně, která asi nebude sedět všem, ale myslím, že konzistencí a tím co dělá bude sedět většině lidí :-).


Druhý vzoreček, který jsem dostala byl pleťový peeling, který jsem teda taky už měla a čím víc ho používám, tím víc si říkám, že si ho asi taky koupím v plném balení :-D. Začnu asi jeho konzistencí, kterou jsem teda u jiného peelingu ještě neviděla - vzhledově a i vůní mi hodně připomíná žlutý Cif :-D vlastně i tou texturou, protože je vážně hodně jemný (jako když máte úplně jemný písek, ale vážně jemný..) a hodně příjemný na obličeji, nijak nedře a myslím, že i na tu citlivou pleť by mohl být.. teda když vám nebude vadit ta vůně. 


Určitě zkusím víc věcí z Manufaktury, protože je vážně fajn a myslím, že je dobré i podpořit českou firmu, zvlášť když je dobrá :-) 


*Jinak stránka s cenami, o firmě a obrázky věcí v plném balení jsou zde: 


Žádné komentáře:

Okomentovat