středa 16. prosince 2015

Ze života: Výlet do Londýna + nákupy (2015)

Jak už jsem prozradila v předminulém článku, tak jsem tento měsíc docela cestovala (proto ta nepřítomnost zde). Dlouho jsem přemýšlela, jestli spojit klasické nákupy s nákupy z Londýna, ale to by bylo moc dlouhé, protože jak se znám, tak bych to moc okecávala a zase na samostatný článek toho bylo málo, tak to doplním pár informací a fotkami přímo z pobytu.


Začnu asi věcmi, které jsem si tam koupila, protože jak říkám, je jich opravdu málo (většinou jsem koupila něco jako pohledy atd. a to ukazovat teda nebudu).
Prvním mým kouskem je tahle vazelína, kterou jsem koupila v místním Tescu, při nákupu jídla :-D. Původně jsem řekla, že bych ji dovezla Karol, ale nakonec zůstala u mě, protože jak jinak jsem ji taky chtěla a řekla jsem, že Karol koupím něco jiného - to se mi později ani nepovedlo. Zatím jsem ji zkoušela jednou, protože jsem byla hrozně zvědavá, ale první dojem super a ta vůně.. Ach! Určitě zkusím napsat později i nějakou recenzi nebo srovnání s jinými balzámy.
Vaseline - petroleum jelly - Aloe vera (£1.94 Tesco)





Hlavní důvod proč je tohle předposlední věc je myslím jasné - byla drahá. Já ale musela, protože tuhle barvu jsem rozhodně potřebovala. Už dřív jsem přemýšlela nad tvářenkou od NARSu v odstínu Sin, ale přišla mi až moc. Když ale vyšli tyhle tvářenky od Urban Decay, věděla jsem, že Rapture potřebuju. Ano, i já jsem neodolala těmhle tvářenkám a musím říct, že je úžasná. Určitě budu dělat s ní líčení, protože pro mě byla tohle jasné volba na zimu. V zimě jsem totiž extrémně líná se malovat a většinou mé líčení stojí na tvářence. No a v tom období je ideální nějaká zatřenější fialová a to tahle je. Doufám, že neskončím jen u jedné, protože je vážně skvělá.
Urban Decay - Afterglow 8-hour powder blush - Rapture (£19.00 Urban Decay)


(Omlouvám se, že není vyfocený na mě, ale neměla jsem to jak udělat, tak snad to postačí aspoň tak)

Poslední návštěva byl Primark. Ano, ani mě neminulo tohle šílenství, ale já na rozdíl od mých spolužaček neutrácela ve velkém, ale koupila si jednou věc, o které jsem snila už delší dobu a to je tenhle roztomilý zvířecí overal (Onesie). Je ze strašně měkkého a příjemného materiálu a hlavně je super na doma nebo na spaní. Já ho třeba plánuji vytáhnout i na maškarní :-D
Onesie - zebra (£12.00 Primark)

No a tím jsme skončili :-D. Nejela jsem do Londýna moc nakupovat, proto tady toho tolik nemám, ale některým věcem jsem opravdu nemohla odolat. Mým hlavním cílem bylo projít všechny možné památky což se mi snad i povedlo. Jelikož jsem jela se školou, tak to byl i studijní výlet, takže většinu dne jsme trávili ve škole, kde jsme mluvili anglicky - většinou jsme opravdu jen mluvili. Bohužel na nás moc nevyšlo hezké počasí, někdy sněžilo, někdy pršelo, takže na fotky se mi ani moc nechtělo, ale pár těch dobrých sem dám. Asi nebudu vyloženě vypisovat, kde všude jsme byli, ale kdyby to někoho zajímalo, tak jsme byli ubytovaní u rodin po 4, kde jsme se byli většinou jen vyspat, umýt a najíst. Naše rodina nebyla nějak moc výřečná, takže nejvíc jsme mluvili ve škole.
Určitě Anglii doporučuji navštívit, určitě budete sami překvapeni. Angličané jsou velmi milí a musím říct, že se mi v Londýně líbilo velmi, protože tam není milion lidí na jednom místě jako u nás v Praze a to jsem byla i na Oxford street, kde bylo dost lidí (nepočítám Primark - ten je asi přelidněný všude). Není to země, která je moje vysnívaná, ale rozhodně stojí za to ji prozkoumat.
















Žádné komentáře:

Okomentovat