středa 23. prosince 2015

Recenze: Mixa - lehký hydratační krém pro normální až smíšenou pleť

Zdravím všechny u další kratší recenze tentokrát na tenhle krém od Mixi, který jste mohli u mě vidět v Nákupech za ŘÍJEN + LISTOPAD 2015. Ano, jak jste si všimli tak hodnotím tenhle krém nějak brzo, většinou je to, když ho spotřebuji, nebo jsem už u konce. Ano, postřehli jste dobře, že jsem krém už spotřebovala. Dívíte se jaktože tak brzo? No.. to já taky.



Jako vždy začneme balením, které je naprosto klasickou tubou, která není nijak problémová. Ta vůně není nijak uchvacující, ale dá se přežít. Co se týče konzistence, tak ta je fajn, není mastná ani těžká. No a tady naše nějaké plusové body asi končí. Ten krém vůbec nic nedělá. Myslím že, když vám napíšu co mám za problém tak to snad trochu pochopíte... zkrátka: Večer dám na pleť tenhle krém a nechám ho vsáknou. Pleť je po něm hezky matná, ale jinak se nic neděje. Ráno je pleť stejná jako
bych večer na pleť nic nedala, takže krém nanáším znovu. Tomu se ale asi ráno nějak nechce, protože mu strašně trvá než se vsákne. Po 2 hodinách čekání vypadá obličej jako bych na něj nic nedala, a když chci nanést makeup, tak se začnu okamžitě drolit jako kdybych si na sebe dala slupovací masku a makup nejde ani nanést ani nějak nedrží. No a tím končím. Dokonce jsem zkoušela dát větší vrstvu večer, že bych teda viděla rozdíl tak to vůbec. Od Mixi mám moc ráda jejich dvoufázový odličovač, ale tenhle krém k oblíbencům rozhodně nepatří a to ani nemluvím o tom, že to má být krém na normální až smíšenou pleť, protože vůbec nehydratuje a dokonce zvýrazní suché místa, které normálně nějak nemám a rozdráždí je tak, že jsou červené a pálí. Nevím jak je na tom krém pro suchou až velmi suchou pokožku, ale po mé zkušenosti ho už ani netoužím zkusit. Vím, že i Getthelouk s ním nebyla nadšená a myslím, že měla dokonce stejný problém jako já. Od tohohle krému rozhodně ruce pryč zvlášť pokud máte sušší pleť a ani na tu normální to není, opravdu je to málo.



Omlouvám se teď těm, kteří tenhle krém mají rádi, ale za mě rozhodně ne. Možná jsem jen rozmazlená lepšíma, ale tenhle je opravdu nedostačující a za tu cenu bych našla i stokrát lepší.

Mixa - 24h Moisturising Balancing cream - normální až smíšená pleť (Rosmann 99,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat