sobota 9. ledna 2016

Vánoční dárky 2015

Trochu pozdě, ale přece! Dlouho jsem netočila, protože vůbec nebyl čas, ale teď po novém roce se chci do toho pustit a vydávat častěji. Video neberte jako vychloubání, ale jak jsem už řekla, chci se s vámi podělit o něco, co mi udělalo hroznou radost.



Zmíněné produkty:
Sleek - face form - fair
UMA - brown nailpolish set 5x5
Gillette Venus - břity
Nivea - Creme sensitive - cream shower
Nivea - univerzální krém
Lirene - Duo-care advancetd system
Pantene - Aqua light - sada
CutisHelp - Akné - Konopný krém - denní
E-style - Perfect harmony palette - 05 metalic show

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat