středa 13. ledna 2016

Keep your eyes colorful/ Extra barevné líčení

Ahoj, vítám vás po dlouhé době u dalšího líčícího videa. Tentokrát jsem se pokoušela k němu nahrát také komentář, ale upřímně.. mám co zlepšovat. Doufám, že se vám bude líčení i video líbit.


(Doufám, že videa budou čím dál lepší, snažím se je stále zlepšovat a za pár týdnů bych měla mít už novou zrcadlovku, takže budou snad ještě lepší a také budou pravidelněji.)







Použité produkty:
OČI
Dermacol Eyeshadow base (Rossmann 99,-)
Avon Colortrend - eyeliner - smouldering silver (dárek)
Sleek - i - Divine Acid eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Avon glimmerstick brights – boldest black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
Dermacol - Bambi Black - linky ve fixu (75,-)
Maybelline - Rocket volume express mascara (drogerie DM 149,-)

PLEŤ
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 49,-)
Avon calming effects liquid concealer - fair (katalog Avon 59,-)
Avon Colortrend Pressed powder - translucent (katalog Avon 89,-)
MAC – minerální tvářenka – lured to love (falzifikát)

OBOČÍ
Catrice - Eye brow stylist - 020 Date with Ash-ton (Rosmann 70,-)

RTY
AVON LUXE lipstick – nude slip (katalog Avon 149,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat