čtvrtek 9. července 2015

Avon - Lemon sugar

Můj první lak od Avonu. Ano, má zvláštní barvu a málo kdy ho nosím, ale na léto k opálené pleti vypadá nádherně a já se tak rozhodla, že ho i tohle léto provětrám :-). Musím ale říct, že oproti ostatním lakům z téhle řady, které mám, je tenhle nejvíc vodový a musíte s ním být celkem dost přesní, jinak bude dělat čáry a to nikdo nechce. Trochu mi připomíná laky od Maybeline COLORAMA, které taky dobře kryjí, ale jsou dost vodové. Určitě ale nevydrží tak dlouho jako ty od Avonu. Za dva týdny ve středu (klasika) vám ukážu celou svou kolekci laků na nehty, které mám, takže i tam se objeví tyhle laky. Určitě vám povím o nich víc tam :-)




Avon - nailwear pro+ - lemon sugar (katalog Avon 49,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat