pátek 10. července 2015

Jak si dělám umělé nehty?

Ahoj,
dneska mám pro vás dlouho slibovaný článek o tom, jak si udělat umělé nehty doma - jak si je dělám já. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale dlouhou dobu jsem používala staré, které jsem většinou jen přelakovala, a když jsem si chtěla koupit nové, tak je většinou neměli, takže jsem je konečně sehnala.


Jako první vám řeknu co především používám. Nehty mám většinou tyhle Diva & Nice, ale jednou jsem zkoušela od she, které nebyly špatné, ale určitě jsou dražší a nemáte tam takový výběr jako u těchto. Lepidlo mám stejné značky - předtím jsem měla bez štětečku (to klasické), ale tohle je lepší na použití. Od she jsem měla i lepidlo, které není špatné, možná je trošičku lepší, ale taky se blbě aplikuje, takže mi tohle od Diva & Nice vyhovuje nejvíc.


Prvním krokem je určitě zastrčení kůžičky, abychom nehty nelepily na ni - jinak by se odlepily brzo. Nepoužívám nic speciálního, stačí mi starý kovový pilník - hrot je na to celkem dobrý.


Druhým - nejdůležitějším - krokem je výběr nehtů. Určitě vybírejte přesně, aby se vám pak nehty neodlepily nebo se nepřilepily ke kůži. Pokud vám nehet nesedí úplně, tak si raději vezměte větší, který můžete vždy zapilovat nebo zastřihnout. Všechny nehty jsou očíslované, takže když budete mít vybráno na jedné ruce, můžete se řídit podle čísel i na druhou ruku. Je to taky super, když si kupujete další balení, tak už víte jaké čísla vám sedí a nemusíte je tak hodiny měřit.
*čísla na fotce jsou čísla mých nehtů


Dalším krokem je nanesení lepidla. Určitě naneste vždy na jeden nehet lepidlo a hned dejte nehet. Já vím, je to hloupost to říkat, ale je to lepší říct, než aby někdo pak nedal lepidlo na více než jeden nehet a pak nadával, že to nedrží, nebo že lepidlo uschlo a nejde pak dolů.
Nehet pak přikládejte od kůžičky (lehce ho "zastrčte pod ni) až ke špičce. Pevně celý držte asi min. 10 sekund - hlavně po stranách, aby se pak neodlouply. To stejné pak proveďte u všech nehtů. Pokud máte stejné lepidlo se štětečkem, tak ho naneste stejně jako lak na nehty a pokud máte klasické, tak dejte větší kapku na jeden nehet - lepší je trošku více než méně (lepidlo na kůži se dá seškrábat popř. odlakovat acetonovým odlakovačem, ale pozor na nehty).



No a kdo by chtěl chodit s takovými drápy? Já teda určitě ne, takže je zastřihnu - obyčejné nůžky na papír stačí, ale pozor někdy nehty střílí :-D.


Takové kopýtka určitě taky nikdo nechce, takže nehty zapilujeme hodně hrubým pilníkem - přece jen je to plast tak to jde těžko. Určitě pilujte v jednom směru, aby se plast neroztřepil.


Další krok je velmi důležitý a určitě ho nevynechávejte. Plast je totiž celkem ostrý a většinou se stane, že se při pilování hrubým pilníkem "ohne" dovnitř, takže ho jemným pilníkem opilujte dohladka.


Na Závěr už jen nalakujeme nehty aspoň tělovým lakem, aby nešlo vidět, že máme nalepené nehty - věřte jde to vidět víc než, když jsou nalakované.



No a jakým lakem jsem nalakovala já svoje nehty? Tak to uvidíte v příštím článku, který bude v sobotu a pokud máte rádi laky na nehty, tak si nenechejte ujít příští středu velký článek o mé sbírce laků na nehty.
Tak se mějte hezky, užívejte prázdniny a.. léto!

Žádné komentáře:

Okomentovat