pondělí 13. července 2015

Recenze: Anew Clinical - krém pro sjednocení pleti

Dlouho jsem váhala, jestli mám tuhle recenzi napsat, protože tenhle krém není úplně pro mě. Takhle.. abych se přiznala, tak jsem krém koupila z toho důvodu, že jsem chtěla pleť trošku sjednotit a hlavně jsem po krému chtěla, aby byl lehký a mohla jsem ho dát i kolem očí. Nakonec vám na něj tu recenzi teda sem dám, ale počítejte s tím trošku s rezervou, protože nemám nějak šílené "flekatou" pleť.


Balení je skleněné - vážně těžké. Není nějak extravagantní, jen je trošku menší (30 ml), ale krém je hodně lehký, takže ho stačí troška a nepotřebujete tak 50 ml. Co mě trošku zamrzelo bylo, že krém je noční a to to v katalogu ani na krabičce napsáno není - je to jen v příbalovém letáčku, kde se přímo píše, že je na noc (na den jsem ho teda nezkoušela). Krém sám o sobě je tedy velmi lehký a naprosto nádherně voní - příjemně, není silná parfemace, nejde ji popsat.


Krém nebyl vůbec mastný, připomínal mi konzistencí trochu nějaké sérum a při aplikování byl velmi příjemný. Pleť po nanesení nechal úplně hebkou, matnou a vyživenou. U toho sjednocení vám nepovím jak moc sjednotí pleť, která je na tom hůř než ta má, ale já ho koupila, že když mám akné, tak se mi často stává, že mám nějaké místa zarudlé a to se mi nelíbí. Tenhle krém si s tím poradil a určitě byl fajn i na kruhy pod očima, kde výsledek nebyl veliký, ale šlo vidět, že okolí je vyplněné a nemá tak tmavou barvu. Vůbec mi neucpával póry, takže akné po něm nepřicházelo. Byl prostě super, a kdo by ho chtěl zkusit tak směle do něj. Jen tedy pro ty, kteří mají nesjednocenou pleť hodně, tak nevím jak bude účinný, ale pro to lehké, jako mám já, je fajn :-)


Za mě určitě super krém, i když není přímo na můj typ pleti, tak byl super a určitě stojí za vyzkoušení, zvlášť i pro ty, co mají třeba sklon k citlivější pleti, protože je vážně příjemný.

AVON - Anew Clinical - krém na sjednocení pleti (katalog Avon 220,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat