pátek 3. července 2015

Matné šeříkové nehty

V minulém článku o umělých nehtech jsem vám slíbila, že vám ukážu, jak jsem nalakovala svoje nehty. Zároveň je to článek, kde vám ukážu, jaký je matný top coat od Gabrielly Salvete. Tím, že mám tedy umělé nehty, vám neřeknu, jak dlouho lak nebo to coat vydrží. Každopádně top coat je vážně hezky matný, možná by mohl být ještě trošičku matnější, ale já jsem spokojená. Možná ten kdo jich má doma víc, tak pozná rozdíly mezi nimi, ale mě tenhle vyhovuje. Jinak laky od Miss sporty mám ráda - stačí jedna max. dvě vrstvy a drží dobře (mám je dlouho a držely i na přírodních nehtech).
Miss sporty - quickdry nailpolish - 344 (drogerie Teta 15,-)
Gabriella Salvete - Matte top coat (Rosmann 70,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.



Bez matného top coatu:



S matným top coatem:



Žádné komentáře:

Okomentovat