neděle 7. června 2015

Srovnání: Rexona vs. Dove

Už dlouho jsem chtěla zkusit anti-perspirant od Dove, ale vždycky jsem čekala zklamání a radši jsem se držela u Rexony, která je moje nejoblíbenější a myslím, že vždycky bude, ale teď už k srovnávání.


Jako první musím říct, že každý je trošku na něco jiného, ale obojí je anti-perspirant, takže je jasné, že by obojí mělo fungovat proti pocení. Jelikož používám jen anti-perspiranty, tak poznám, který funguje a který naopak ne. Začneme ale jako vždy od zevnějšku. Obojí má stejné balení, které mi vyhovuje. Vůně teda myslím, že lepší je Rexona, jelikož mi Dove voní spíš jako mýdlo a Rexona voní víc svěže. Ve složení se moc nevyznám, ale hodím vám sem i fotky složení.

(Dove) 

(Rexona)

Tak a teď tedy k samotnému produktu. Začnu asi Rexonou, protože tu používám už dlouho a vím jak je skvěla. Určitě co je super, tak její vůně, nepotím se po ní, což teda hlavní účel splňuje a ani tak rychle neubývá. Ve slevě mě stojí těch 45 korun, což je velmi příjemná cena. Co se týče Dovu, tak ten je na tom trochu hůř na to, že je ve slevě o 10 korun dražší, tak kvalitou je teda trochu jinde, ale neříkám, že je úplně špatný. Jeho velké plus - teda konkrétně tohoto typu - je, že opravdu nedělá fleky, které třeba Rexona na černých tričkách trošku dělá, ale to je tak k těm kladným věcem asi všechno. Rozhodně neplní funkci proti pocení, ba naopak mám pocit, že se po něm ještě víc potím. Jako když vezmete potravinářskou fólii a omotáte se s ní - takový mám s tímhle pocit. Dalším nedostatkem kromě teda mýdlové vůně je, že když už se potím, tak mi přijde, jako bych ten anti-perspirant "spotila", takže mi někdy vesele zůstane na tričku takový povlak něčeho, co když "uschne" je pěkně nepříjemné.


Určitě zkusím i jiný anti-perspirant od Dove, protože nechci soudit z jednoho typu, ale pořád si myslím, že Rexona je mnohem lepší a stojí mi za to mnohem víc.


Dove - invisible dry anti-perspirant (Albert 55,-)
Rexona Clear aqua - crystal - anti-perspirant (Albert 45,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji

Žádné komentáře:

Okomentovat