sobota 20. června 2015

Summer time

Léto už nám hezky začíná. Rozhodla jsem se teda pro make up k opálené pleti (kterou ještě moc nemám :-D) a rovnou jsem už použila produkty, které používám v létě. Určitě plánuji nějaký článek o tom co za make up nosím v létě - pokud nějaký nosím.







Použila jsem:
OČI
Maybelline Color tatto 24HR - 05-Eternal gold (Rossmann 119,-)
Essence pigments - 07 safety first (Rossmann 10,-)
Essence quattro eyeshadow - 05 to die for (Rossmann 69,-)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)

PLEŤ
AVON Anew vitale BB+ (katalog Avon 120,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-) 
E.l.f. – HD sypký pudr – corrective yellow (www.elfkosmetika.cz 161,-)
AVON Glow – bronzing gel (katalog Avon 79,-)
Catrice Defining blush - 050 Apropos Apricot (Rossmann 55,-)

OBOČÍ
Essence eyebrow designer – 04 Blonde (Rossmann 45,-)

RTY
AVON Ultra colour indulgence lipstick - daffodil petal (katalog avon 99,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat