sobota 6. června 2015

Inspirace Carnival del Rio

Dnes jsem se inspirovala trojicí barev v paletce od NYX - Carnival del Rio, protože tohle trio se mi vážně líbí a chtěla jsem vám ukázat, že nemusíte mít paletku doma, aby jste se mohli nalíčit stejnými barvami. Já dnes tedy použila paletku 120 stínů. ale barvy jsou hodně známé a určitě je najdete i v jiných paletkách.




Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Avon Colortrend - eyeliner - smouldering silver (dárek)
Tamanala 120 eyeshadow pallette (http://www.ebay.com/ 355,-)
Avon glimmerstick brights – boldest black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
Maybelline - Rocket volume express mascara (drogerie DM 149,-)

OKOLÍ OČÍ A OBOČÍ
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
E.l.f. – HD sypký pudr – corrective yellow (www.elfkosmetika.cz)
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat