neděle 31. května 2015

Nákupy za KVĚTEN 2015

Tenhle měsíc utekl brutálně rychle a uvědomím si to vždycky jen kvůli tomuhle článku :-D. Dneska tu máme zase nákupy a vrhneme se rovnou na to.


Začnu věcí, která mi udělala radost a zároveň mě trošku naštvala a to je věc nekosmetická. Jsou to tyhle dvě knížky, které jsou fakt super a koupila jsem je za 10 korun v knihkupectví v Prioru a naštvaná jsem z toho důvodu, že se mi tohle knihkupectví ruší. Dost mě to mrzí, protože tam byly úplně nové knížky a tím, že to nebylo úplně knihkupectví, ale jen takové jakoby oddělení, tak jsem zde našla plno levných a dobrých knížek. Je mi to líto, ale tak knížky jsou super a musím říct, že mě zatím "Smrťárna", kterou právě čtu, hodně baví :3.


Po dlouhé době jsem se zase dostala ke koupi nějakého štětce. Tentokrát je to štětec Essence, který jsem popadla v drogérii, že jsem ho tam ještě neviděla, a že ho teda zkusím, jaký je. To štětec na tvářenku jsem chtěla už docela dlouhou dobu a teď, když jsme s Karol objednávaly, tak jsem se rozhodla, že si k svátku udělám radost. Zatím jsem ho ještě neprala, ale funkčností a vším je super. Určitě plánuju někdy článek a všech mých štětcích.
Real Techniques - blush brush (https://www.pinkpanda.cz/)
Essence - eye blender (Rosmann 45,-)



Další věcí, kterou jsem si udělala ke svátku radost, byla tvářenka, kterou jsem si chtěla koupit už asi rok a byla to pro mě láska na první pohled. Pigmentovaná je tak akorát a její barva je prostě úžasná. Určitě vám ji někdy ukážu buď v tutorialu nebo v nějakém článku o mých tvářenkách.
The Balm - Frat boy blush (https://www.pinkpanda.cz/)


Jednou za čas, když navštívím babičku a má hodně sprcháčů, tak si můžu nějaký vzít :-D. No a já mám prostě sprcháče Radox ráda, takže jsem si vybrala tenhle, který úžasně voní, konzistencí je jako by jste se umývali tělovým mlékem a ta lahvička je super. Aspoň nemusím vždycky čekat než to steče, když je tam toho už málo :-D.


Už minule, když jsem si kupovala pásky na černé tečky, tak jsem psala, že určitě zkusím ještě nějaké. Jeden takový den nastal a já si koupila na zkoušku tyhle od Essence. Jak to s nimi dopadlo se dozvíte v článku, který bude buď příští týden nebo za 14 dní.
Essence Pure skin - čistící pásky na černé tečky (drogerie Teta 60,-)


Nějak mi začaly docházet řasenky a tak jsem si řekla, že zkusím tuhle, kterou zkusil asi každý jen já ne :-D. Zatím musím říct, že je fajn. Uvidíme jaká bude za čas, ale určitě ji uvidíte v nějakém tutorialu.
Maybelline - Rocket volume express mascara (drogerie DM 149,-)



Už dlouho jsem chtěla nějaké matující papírky a vždycky jsem si místo nich koupila něco jiného. Po tom, co se začalo dělat teplo, jsem se rozhodla, že si je teda koupím a musím říct, že jsou vážně super. Komu nevydrží pleť úplně celý den matná a nechce ji třeba pudrovat, tak tohle je teda super alternativa.
UMA - matující papírky (drogerie Teta 60,-)


Po mé špatné zkušenosti s výživným krémem od Anew jsem chtěla vyzkoušet nějaký jiný. Tentokrát jsem ale koupila velmi levnou náhradu, tak uvidíme jaký bude. Zatím je příjemný, ale na den mi přijde docela mastný a ta vůně.. no měla bych se naučit číst (nemusím mandlové věci). Nebojte se, recenze bude určitě taky.
Astrid - mandlový výživný krém (drogerie Teta 50,-)


Jako poslední tu mám věc, kterou jsem chtěla od té doby co jsem si koupila matný lak na nehty a ten efekt se mi tak zalíbil. Ano, je to matný top coat a zároveň je to i novinka od Gabrielly Salvete, která vydala tenhle top coat i s nějakými laky na nehty, ale teda mě nejvíc zaujal ten top coat. Původně jsem chtěla od Flormaru, ale tenhle stál méně a nemusela jsem kvůli němu jet až do Olomouce. Jinak je teda super a určitě ho uvidíte v nějakém článku s nehty v akci.
Gabriella Salvete - Matte top coat (Rosmann 70,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat