pátek 1. května 2015

Colors on my mind

Znáte ten pocit, když vidíte nějaké barvy u sebe a zalíbí se vám na první pohled? Tak přesně tak jsem to měla já. Vytáhla jsem fialové mono, na které jsem koukala a acid paletku, kde se mi zalíbila neonová oranžová. Nakonec jsem popadla tmavou modrou, abych svítivé barvy trochu ohraničila a černá by byla moc. Myslím, že oranžová s fialovou vůbec nevypadají spolu zle, a kdo nemá rád oranžovou, určitě by se dala nahradit třeba zelenou, ale mě se k tomu fakt zalíbila.






Použila jsem:
OČI
Dermacol Eyeshadow base (Rossmann 99,-)
Essence kajal pencil  - 04 White (Rossmann 29,-)
Sleek - i - Divine Acid eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Miss sporty Studio colour mono eyeshadow – 106 Striptease (drogerie Teta 20,-)
Maybelline Colorama eyeshadow - 805 (Rossmann 29,-)
Dermacol - Bambi Black - linky ve fixu (75,-)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)

PLEŤ
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Max Factor - XPERIENCE weightless foundation - fair sugar cane 55 (Rosmann 50,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-) 
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)
Catrice Defining blush - 050 Apropos Apricot (Rossmann 55,-)

OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond (drogerie DM 79,-)
Essence eyebrow designer – 04 Blonde (Rossmann 45,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat