sobota 2. května 2015

Recenze: Nivea - denní krém proti akné

Dneska zase článek na krém, ale tentokrát na krém proti akné, jelikož už víte z minulého článku, jak mi krém od Avonu nesedl a musela jsem si koupit něco co mi hodí mojí pleť zpátky do klidu. To krém od Nivei splnil výborně, dokonce jsem nečekala, že bude až tak dobrý.

(použila jsem fotku z nákupů, tak se prosím nezlobte, že jsou na fotce i pásky na černé tečky, na které jsem už recenzi psala zde)

Začneme jako vždy od balení. 40 ml plastová tuba se super "otvorem" - nedám tak krému moc. Trošku mi jen vadí uzávěr na šroubování - není to na ráno moc praktické, když spěcháte. Nestandartních 40 ml je kvůli konzistenci, která je tak lehoučká až jako voda, takže stačí troška a nemusím mít tak balení o 50 ml. Jak už jsem řekla tak konzistence jen je vážně SUPER LIGHT a celkem mi i vyhovuje, rychle se tak totiž vstřebá. Krém má velmi příjemnou parfemaci (snad i pro citlivou pleť by mohl být), nijak nedráždí pleť, naopak ji zklidňuje, zmatní a co je super, tak neucpává póry a nezanechává pleť mastnou. Krém je vhodný i na léto, protože není těžký a hezky hydratuje.


Co se týče akné, na co je hlavně určený, tak je velmi příjemný a je vidět, že něco dělá. Očekávala jsem, když je tak lehký a takový no.. na první pohled nic moc, ale on ne. Dokonce jsem si krém oblíbila i na noc, i když na to by neměl být, ale on přes noc léčí akné, nevytváří se mi pak další a přes den zase pleť zmatní. Jediné co mi na něm celkem vadí, tak se nedá přes něj dát ráno make-up, jelikož se pak drolí a to se mi fakt nelíbí, ale většinou ráno dávám jen korektor, tak mě to až tak netrápí :-).


Nakonec tento krém není až tak zlý, sice si pořád myslím, že péče od Garnieru byla lepší, ale určitě budu pokračovat v hledání nejlepšího krému z drogerie. No a pak už budu brát jen krémy z lékárny nebo internetu a určitě pak udělám velký článek, kde vyhlásím "vítěze" krémů, a který krém za to fakt nestojí.

Nivea - pure effect Anti-spot - lehký denní krém proti akné s magnólií (Albert 99,-)

Žádné komentáře:

Okomentovat