pátek 1. května 2015

Recenze: Wellaflex - krém na narovnání vlasů

Jak dlouho už tuhle věcičku mám? No hodně dlouho! Pořád jsem si o něm neudělala úplný názor a teď jsem dostala konečně chuť to nějak zrecenzovat, protože tahle věc není úplně stoprocentní.




Hodně dlouho jsem přemýšlela, jestli tuhle recenzi vůbec napíšu (ten krém mám už od říjnu minulého roku), protože tahle věc není nic co bych ráda recenzovala, vlastně jsem si s ní vždycky nebyla jistá. Je pravda, že mě zklamala, ale zároveň i potěšila. No zkrátka tenhle krém nedělal to co měl. Začneme ale hezky popořádku.
To balení je trochu nic moc. Trochu mi vadí, že nemá dno, ale zase aspoň vidím, kolik toho ubývá a vím, že se vypotřebuje všechno. Dávkování je v pohodě, dokonce se mi líbí i netradiční "pumpička". Na mé polodlouhé vlasy stačí dvě dávky. Určitě nedávejte krém ke kořínkům - vlasy ztěžknou a budou se rychle mastit. Jeho konzistence je vážně jako krém - dokonce tak voní - a určitě ho dávejte do ručníkem prosušených vlasů, jinak se vám vlasy slepí a budou se špatně rozčesávat.




Tak a teď něco k samotnému krému a k tomu co slibuje. Já nemám úplně rovné vlasy a chtěla jsem to zkusit. Upřímně to moc nefunguje - spíš vlasy zafixuje do "polohy", do které uschly. Neříkám, je to fajn, ale mělo by to vlasy narovnat a to vážně nedělá, takže za mě určitě ne. Zase je dobře, že to mám odzkoušené. Jinak na tvarování vlasů je to vážně fajn, ale na to si můžu koupit i něco jiného. Třeba to někdy zkusím i od jiné značky, ale tenhle od Wellaflex teda celkem zklamal.

Wellaflex Heat Creations - krém na narovnání vlasů (Albert 24,-) * kupovala jsem ho ve slevě jinak stojí 99,- 

Žádné komentáře:

Okomentovat