neděle 3. května 2015

My everyday make-up Jaro 2015



Dneska tu mám pro vás náhled toho, jak vypadám "běžně", když se teda už maluju, protože ačkoliv to tak nevypadá, tak já se vůbec nemaluju :-D. Většinou si dám jen korektor ať mi to tak netrvá, ale když už se maluju tak takhle. No a jelikož jsem se malovala, tak jsem nestíhala, takže se omlouvám za kvalitu fotek, ale nafotila jsem jich jen pár a skoro všechny stály za nic :-D. No jo no.. "běžný" den. Jo a kdo by se divil, že jsem nepoužila tvářenku, tak je teď moc nenosím, jelikož má moje pleť krizi a na tvářích mám akné, takže si nemůžu dovolit přes ně plácnout jednu ze svých krásek, které běžně nosím.
PS: Rtěnku nosím většinou každý den jinou - podle nálady.

Použila jsem:
OČI
Maybelline Color tatto 24HR – 35-On and on Bronze (Rossmann 119,-)
Avon glimmerstick brights – boldest black (zakoupeno v sadě – katalog AVON)
Astor Big & Beautiful BOOM! volume mascara (Rossmann - koupeno v sadě)

PLEŤ
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Max Factor - XPERIENCE weightless foundation - fair sugar cane 55 (Rosmann 50,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-) 
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)

OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond (drogerie DM 79,-)

RTY
Dermacol longlasting lipstick – 04 (Rossmann 99,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat