pátek 1. května 2015

Recenze: Avon ANEW Nutri-advance - výživný krém




Po dlouhé době recenze na krém. Jéééj! :-D Už někdy v prosinci, nebo kdy jsem ho kupovala, jsem říkala, že vám na něj udělám recenzi. Mohli jste ho ale vidět už v Winter TAGu, ve kterém jsem ho celkem chválila, ale karta se tak trochu obrátila.
Když jsem ho objednávala, tak jsem se na něj úplně neskutečně těšila. Většinou jsem používala totiž jen krémy na akné, ale přes zimu byla moje pleť vážně suchá, takže jsem se rozhodla koupit jiný. A když už jiný, tak ať je pořádně výživný.



Začneme ale zase jako vždy... od balení. Vím, že to není hlavní důvod, kvůli kterému si krém kupujeme, ale musím ho ocenit. Je skleněné, víčko je teda plast, ale zase se mi krém nerozbije (ano, sem tam mi krém spadne a tenhle není výjimka). Tím že je skleněný, je teda pěkně těžký, takže trochu nepraktické na cestování. Co se týče obsahu, tak ten je fajn. Krém je teda hodně hutný - jako když strčíte prst do margarínu :-D - pěkně voní, ale hůř se roztírá. Dokonce mám někdy pocit, jako bych kůži měla vytahat, takže na vrásky to teda moc dobrý není.




Čekala jsem, že když je krém výživný, tak bude pro většinu typu pleti ale asi jsem se spletla. Moje pleť je spíš smíšená se sklonem k akné a na mé pleti to neudělalo vůbec dobrotu. Po nanesení trvalo než se vsákl a stejně nechal na pleti mastný film, díky kterému se mi rozšířilo akné.
Na den pod make-up naprosto nevhodný a celkově na den ne - děá efekt mastné pleti a vůbec... přijde mi, že ji takovou i dělá. Na noc už je trošku lepší. Pleť je hezky "napapaná", ale bohužel se mi po něm přes noc vytvoří plno "beďarů" (nemám to slovo ráda).

Takže bohužel za mě teda ne. Možná bude krém vyhovovat starší a sušší pleti, ale na mastnou nebo smíšenou... ani v zimě ne! Trochu mě to mrzí, ale ne vždy vše sedne. Teď krém používám na ruce, abych ho spotřebovala, ale je ho škoda, zvlášť když nebyl extrémně levný.

AVON - Anew Nutri-advance - Výživný krém (katalog Avon 190,-)

Žádné komentáře:

Okomentovat