úterý 30. června 2015

Party Punk

Znáte to, když nosíte pořád to samé, i když to není pravda? Většinou tak líčení oživím nějakým šíleným stínem, ale dneska jsem se rozhodla pro jinou linku. Obvykle dělám klasickou, ale dnes mám náladu na tvary.






Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Sleek - i - Divine Ultra Matts V2 eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
LOREAL Super Liner Silkissime – 01 Seductive black – od Karol 100,-
Dermacol - Bambi Black - linky ve fixu (75,-)
Loeal - False lash wings mascara (dárek)

PLEŤ
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (Rossmann 229,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-) 
Rimmel Stay matte – 003 peach glow (Rossmann - koupeno v sadě)
Maybelline COLORAMA blush – 501 (Rossmann 50,-)

OBOČÍ
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat