neděle 7. června 2015

Sleek eyeshadow palettes


Tentokrát mám pro vás né úplně recenzi, ale takové "review" na paletky Sleek. Určitě jste je všichni viděli a někteří z vás je určitě máte doma. Jelikož jsem na ně byla extrémně zvědavá, tak jsem je opravdu nešetřila, když přišly, abych se ujistila, zda za to vážně stojí a jsou tak super, jak všichni říkají. Všechny mé líčení s těmito paletkami jste mohli vidět už na blogu, takže pokud je chcete vidět v akci, tak vám pod každou paletku dám odkaz, kde je líčení přímo s ní :-).




Jako první musím říct, že ty barvy jsou dokonalé a neviděla jsem fotku, která by je dokonale popsala, i když některé barvy najdu i ve své paletce 120 stínů, ale to bylo jasné. Ta pigmentace je z nich prý nejlepší. No... asi jsem od ní čekala víc, protože i má Tamanala paletka je stejně pigmentovaná a stín od Flormaru je možná o chloupek lepší. Když to tak i spočítám, tak když si koupím 12 stínů od Flormaru, tak mě to vyjde levněji a dostanu z nich o trochu lepší pigmentaci. Dokonce i neplatím poštovné, protože Flormar má u nás obchody a Sleek bohužel ne. Nicméně paletky jsou krásné a ty kombinace.. no prostě úžas! Matné stíny teda práší, ale to dělají všechny i ty Flormar.


Stíny ve článku:
Orbit - In the Ocean
Ink - In the Ocean
Noir - stejný stín je i v Acid palette (líčení s ním u fotky se swatchem)
Highness - Party Punk
Dune - s tímto stínem většinou jen ztrácím - je jako barvený pudr (jak je vidět na fotce)
Pillow talk - In the Ocean
Thunder - In the Ocean
Maple - Tento stín nosím spolu se stínem Flesh skoro každý den a ano, nemám s nimi líčení. Pokusím se ho co nejdříve udělat, asi v akci s nějakou rtěnkou.
Flesh -                                                                      -||-
Paper bag - I have fern in paper bag
Villan - Party Punk
Fern - I have fern in paper bag


Stíny ve článku: 
Colors on my mind - oranžová, spodní fialová, lehce tmavé modré a bílé
I hate Pink - černá, stříbrná, bílá, spodní růžová
Snake poison - černá, světlá i tmavá zelená, bílá

Paletky jsou super, určitě jich koupím víc, ale musím říct, že jsem čekala trošku víc :)

Sleek - i - Divine Acid eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Sleek - i - Divine Ultra Matts V2 eye shadow palette (http://kosmena.cz/)


Žádné komentáře:

Okomentovat