středa 30. července 2014

Výživa nehtů - moje "péče"


Jak už jsem jednou psala, moje nehty nejsou žádná sláva. Nevím čím to je, ale třepí se, nalamují na krajích a jsou měkké jako papír, takže se lehce zlomí. Zkoušela jsem použít na ně snad všechno i jíst více vitamínů ( i ve formě prášků ) a vůbec nic nepomáhá. Rozhodla jsem se, že se na to už vykašlu a začnu tedy nosit umělé nehty. Nevypadají zrovna přirozeně, ale nic jiného mi už asi nezbývá. Jenže nošením umělých nehtů se ty moje nehty tak trochu kazí, a když si chci ty umělé na jeden den sundat, aby si ty moje odpočinuly, nejsou zrovna oslnivé. Proto jednou za týden, když si sundám umělé nehty, dopřeji těm mým trochu "péče".









Jako první, když si sundám umělé nehty, je pořádně odlakuji acetonovým odlakovačem, protože na nehtech mám zbytky lepidla, které aceton odstraní. Poté nehty vyčistím ( někdy jsou zbytky lepidla i pod nehty ) a zapiluji ( když mám týden umělé nehty tak ty mé taky rostou a musí se zapilovat - jsou křivé ) . Dalším krokem je výživa, kterou mám asi nejradši protože se rychle vstřebává a nemusím ji umývat nebo dlouho čekat. Když se výživa vstřebá, nalakuji nehty průhledným lakem proti štěpení ( když hned lepím nehty, tak tento krok vynechám ) - lak na nehtech nevydrží dlouho pokud nehty nevyleštíte. Já nehty neleštím, protože jsou už tak tenké, že bych je tím ještě ztenčila a většinou na druhý den už lepím umělé nehty, takže to je pro mne zbytečné. Na závěr dám na ruce krém s glycerinem na ruce a nehty.






















PS: Na fotkách jsou nehty v lepším stavu, ostatní jsou zlomené viz. fotka při lakování

Co používám:
UMA cosmetics - papírový pilník - středně tvrdý [ drogerie Teta 49,- ]
Kovový pilník na čištění - manikúrní sada 
Avon nail experts - hydratační výživa na nehty pro urychlení růstu nehtů ( 6ml ) [ katalog Avon 69,- ]
Avon nail experts - lak na nehty proti štěpení ( 12ml ) [ katalog Avon 69,- ]
Avon Care - Glycerine hand & nail - s vitamínem E a vůní magnólie ( 100ml ) [ katalog Avon 49- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.














Žádné komentáře:

Okomentovat