úterý 15. července 2014

Moje sbírka balzámů na rty

Přiznávám, není jich moc, protože nemám ráda, když mám spoustu balzámů a v každém je troška, protože ho pak nikdy nevypotřebuji. Proto jich mám jen 10. Nikdy jich není víc. Často však balzámy střídám a někdy kupuji do zásoby. Ty však neotevírám, pouze je vyměním, když vypotřebuji zástupce před ním. Ano, mám balzámy, které bych mohla kupovat snad pořád.

Jeden z nich je balzám v kelímku od Avonu z řady Naturals, který naprosto miluji! Jelikož trpím na opary, pořídila jsem si ho s tím, že nevěřím tomu, že vyléčí opar. On ale vážně funguje! Jedna z věcí, kterou na tomhle balzámu vážně miluju. Druhá věc je cena, množství a to, že úžasně hydratuje rty. Jediná věc co mi na něm trochu vadí je jeho balení. Upřímně? Nemám ráda, když do něj musím vrtat prstem. V zimě je to nepraktické tím, že si ho nemůžu vzít ven na vysušené rty, protože bych musela pořád sundávat rukavice a to je otravné. V létě na něj zase svítí sluníčko a balzám se rozpouští. Kdo by chtěl strkat prst do roztopeného balzámu? Proto ho přes tyto roční období nechávám doma, kde se stará o moje rty přes noc :-) .

Avon Naturals balzám s broskví a bavlnou ( 15ml )
[ katalog Avon 69,-]




Další z nich, který bych si koupila znovu je balzám Milka, který si asi nikdy znovu bohužel nekoupím, protože byl jako dárek k čokoládě Milka a ještě k tomu mi ho dala kamarádka s tím, že byl poslední :-( . Je to škoda protože je vážně super a pro lidi jako jsem já je to největší smůla. Používám ho nejvíc v zimě, kdy chci mít fialové rty, protože tenhle balzám se skládá z balzámu a barvy. Obě strany jsou fialové jako Milka :3. Barva - menší část tohoto úžasu, je sice trochu vysušující, avšak s balzámem je to dokonalé. Balzám sám o sobě totiž skvěle hydratuje! Proto je to úžasná věc na zimu. Škoda jen že už není k sehnání.


vlevo balzám, vpravo barva - Milka♥


Předposlední je ISANA z Rossmannu. Je to ten nejlevnější a nejlepší balzám, u kterého vím, že když ho hodím do kabelky nebo batohu, vždy tam bude a bude fungovat. Nikdy mě nezklamal a s radostí si kupuji další balení. hezky hydratuje a klouže po rtech, jelikož má v sobě oleje. Takhle úžasný je tento balzám jen v obyčejné verzi nebo jako hydratační ( s příchutěmi jsem ještě nezkusila ). Moje verze na léto, kterou jsem dostala od kamarádky je FRUIT & GLOSS. Voní jako mango, meloun a trošku papáji. Je pravda, že nemusím moc jeho narůžovělou barvu, kterou trochu nechává na rtech a jeho třpytky, ale na léto je moc fajn :-) .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  ISANA (Rossmann) Fruit & Gloss - 10 Basis ( 4,8g ) 29 - 39,-

Jako poslední je Hurraw!, který nemám dlouho ale je opravdu skvělý. Je krásně olejový a příjemný na rtech. Nejvíc se mi na něm líbí to, že o sobě nehlásá jak je dokonalý a přesto je! - teda aspoň pro mě. Ze suchými a popraskanými rty si poradí. Jen se bojím, že ho za chvilku budu sbírat jako Pokemony, protože mám zálusk na minimálně další dva a to jich mají na výběr 22 ( teda aspoň myslím ). Co by se mohlo některým lidem líbit a líbí se to teda i mě je nápis premium organic, vegan, & raw ingredients. Moje verze - zelený čaj, je moc fajn, voní hezky a nevtíravě, příjemně. Na opary sice není, ale určitě patří k těm nejlepším. :-)


Hurraw! -green tea lip balm ( 4,3g ) [ http://bangbag.cz/ ]   - balzámy Hurraw!

Asi v každé sbírce by měl být, protože je to ten asi nejznámější balzám ve světě - Eos. Tenhle balzám chtěl asi každý, kdo ho viděl. Všechny celebrity ho používají a já stále nevím co je na něm tak úžasného. Je příjemný na rtech, je přírodní, jeho obal je krásný, jejich vůně jsou fajn a to by bylo asi všechno. Koupila jsem si dvě verze - sweet mint a strawberry sorbet. Sweet mint opravdu voní sladce mátově ale ta Strawberry sorbet voní velice uměle ani né moc jahodově a už vůbec ne jako jahodový sorbet. To balení je sice hezké praktické v tom, že nemusíte produkt vysouvat nebo ho nabírat prsty což je super nápad, ale pokaždé když ho zavírám a nesoustředím se na vršek, tak vrškem seškrábnu trochu balzámu což je škoda. Samotný balzám je velice příjemný na rtech ale přijde mi jako trošku měkčí Astrid. Avšak jsem ráda, že jsem si ho mohla vyzkoušet. Určitě ho vypotřebuji ale nikdy si ho už nekoupím. Pro ty vlastnosti si radši koupím Astrid, který je třikrát levnější a přístupnější.  


Zleva: Eos lip balm - strawberry sorbet
          Eos lip balm - Sweet mint            
          [ http://www.aliexpress.com/ ] nebo [ http://www.kosmetika-usa.cz/]



Miluji melounovou vůni na léto a tenhle balzám jsem si snad koupila jen kvůli tomu :D . Trošku barví, trošku hydratuje a voní jako melounové orbitky. Nemám k němu moc co říct, protože dělá to co ten nejlevnější balzám, po kterém chcete jen, aby voněl tak jak chcete, a aby aspoň trochu hydratoval, což splňuje - Avon Naturals - dobrá volba pro milovníky melounových vůní.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Avon Naturals lip balm - juicy watermalon  [ katalog Avon 29,- ]
Carmex - věc se kterou jsem opravdu na rozpacích :-/

+ SPF 15 / sunsreen
+ odolný proti vodě ( 80 min. )
+ příjemně chladí
+ hydratuje suché rty na dlouhou dobu

- až moc měkký - na sluníčku se hodně rozpouští
- jahody a mentol? no nic moc
- hořký! - vždy když ho dám na rty a asi po 30 minutách se rozhodnu jíst a olíznu ho

Asi si ho nechám na den, kdy pojedeme k moři, protože tam bude úžasný! Trochu mě mrzí, že jsem od něho očekávala víc, ale tak uvidím jestli bude léčit v zimě úplně rozpraskané rty a nebo opar :) . Snad ho zařadím k těm nejlepším.


Carmex strawberry lip balm ( 4.25g )  [ http://www.galaxieprani.cz/ ]

Nejlepší na konec? Ani ne. Neutrogena se moc nevyznamenala. Asi jsem od ní čekala opravdu hodně! Tenhle balzám - co se týče balení, je největší hrůza. Na to, že to není balzám z té levnější kategorie z drogérie, má opravdu laciný obal a nemyslím vzhledově ale funkčně. Jediné co se mi na něm líbí je ta vůně. Hydratace je průměrná a na to, že to má být na suché a popraskané rty, tak teda není měkký, naopak mám pocit jako bych si s ním chtěla vytvořit úsměv od ucha k uchu nebo do rtu udělat díru. Možná dobrá věc na léto, když se trochu rozteče, ale zase nemá vysoké SPF, teda aspoň ten můj má jen SPF 4 a ten s SPF 20 byl až směšně drahý na to, že vlastně na něm nic super není -_- .


Neutrogena balzám na rty SPF 4 [ Rossmann 55,- ]

1 komentář:

  1. Jéj, tak to jsem ráda, že nejsem jediný úchylák na balzámy :D Mně celkově vždycky přitahovaly rtěnky a vše, co se ke rtům váže. Jen trochu zahálím v jejich používání, možná si na jednu stranu nechci moc zvykat, aby pak rty třeba neztratily schopnost se samy hydratovat a už jsem se bez nich pak neobešla. Ale asi to risknu :D Zaměřila jsem se na přírodní produkty, mám zálusk vyzkoušet snad každý, který mi přijde pod ruku. Třeba časem spřísním pravidla. Ona kolikrát láká i cena, jeden třeba pořídíte okolo třiceti korun, ale než spotřebuji jeden (doporučuji vysouvací od alterry - opravdu skvělý na popraskané rty, vždy pomohl), tak to trvá třeba i... roky.

    OdpovědětVymazat