sobota 26. července 2014

Electric colours

Miluju barevné líčení a ještě víc s neonovými barvami. Jedno takové se mi zachtělo vytvořit teď v létě, kdy jdou tyhle barvy nejvíc vidět.



Použila jsem:
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Rimmel scandaleyes lycra flex mascara - 001 Black ( 12ml ) [ Rossmann 99,- ]
Miss sporty Studio colour mono eyeshadow - 119 Energy [ drogerie Teta 29,- ]
Flormar Neon eyeshadow - N101 ( 4g ) [ Flormar 49,- ]
Maybelline Colorama eyeshadow - 805 [ Rossmann - výprodejní stojan ]
Agnes eyeshadow
Maybelline Eyestudio lasting drama gel eyeliner 24h - 01 Black [ Rossmann 149,- ]
NYC Kohl Kajal eyeliner pencil - 001 Black [ Rossmann 29,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.







Žádné komentáře:

Okomentovat