pátek 18. července 2014

Recenze - Posilující ochranná kúra bez oplachování na vlasy

Avon - Advance Techniques - strengthen & protect - posilující ochranná kúra bez oplachování pro všechny typy vlasů ( 100ml ) [ katalog Avon 99- ]

Moje vlasy dostávají v posledních 3-4 letech hodně zabrat. Skoro pořád je barvím, protože moje barva vlasů není zrovna nejhezčí a jelikož jsem je před rokem hodně zkrátila ( tím hodně myslím opravdu hodně :D ) a moje vlasy nejsou zrovna od přírody rovné. Musím je tedy žehlit, když dorůstají, aby nevypadaly tak strašně ( když si dělám culík, tak si vlasy nežehlím ). V poslední době jsem si zamilovala tuhle kúru na vlasy bez oplachování, která je pro mě naprosto skvělá.

+ vlasy jsou po ní hebké, jemné a příjemné ( nevypadají jako bych na hlavě nic neměla )
+ nemusím používat kondicionér
+ vlasy posílí a dobře se tvarují
+ nevím jestli to dělá ta vůni, že by se mi to zdálo nebo to opravdu dělá, ale trošku chladí ( asi proto, že voní tak trochu jako mentol )
+ balení - pumpička - stačí málo jak na krátké, tak dlouhé vlasy
+ i když ho dám víc, tak nemám mastnou hlavu

- bezedné balení! ( většina sér a kúr má 30ml nebo 50ml max. 75ml )

Žádné komentáře:

Okomentovat