čtvrtek 10. července 2014

Recenze: RYOR - krém na akné

Asi před dvěmi lety se mi viditelně zhoršila pleť. Na obličeji se začalo tvořit akné, které mě však nějak netrápilo, protože jsem ho vždy zakryla make-upem. Bohužel čím jsem starší, tím akné přibývá a já ho nechtěla stále zakrývat.
Přibližně před rokem mě mamka poslala na kožní ambulanci s tím, že se jí můj obličej nelíbí. Doktor mi však řekl, že má pleť nevypadá tak zle a předepsal mi pleťovou vodu, kterou jsem musela používat každý den (nepamatuji si jak se jmenovala, pouze vím, že smrděla jako ocet :D). Na doporučení pana doktora jsem pleť. vodu používala opravdu pravidelně, avšak akné se neléčilo. Když jsem vypotřebovala  pleť. vodu, řekla jsem si, že musím najít něco co mé akné aspoň nezhorší do doby, kdy zase navštívím svého kožního lékaře.
Začal lov na nejlepší krém na aknózní pleť, který ještě stále hledám, ale zatím je na tom - z mých vyzkoušených, nejlépe...



...RYOR - Aknestop - Krém s fytosfingosinem ( 50ml ) - [ Rossmann 99,- ]
Krém jsem používala jen na noc z důvodu spotřebování všech vzorečků denních krémů a krému Skinoren (krém na předpis kožního lékaře).

+ nevysušoval pleť, nechával ji hladkou a vyživenou
+ nerozšiřoval akné
+ nebyl mastný ani nevytvářel dojem mastné pleti
+ nebyl příliš tuhý
+ hezky se vsakoval ( kdo by používal i ráno, tak je dobrý i pod make-up :-) )
+ jednoduché hezké balení ( nemusím totiž krémy v tubě )
+ součástí každého RYOR krému jsou nálepky na označení denního a nočního krému což bylo roztomilé :D

- zvláštní vůně ( někomu by mohla vadit, já to přežila )

Žádné komentáře:

Okomentovat