pondělí 14. července 2014

Nehty nosím k oblečení

Předem se omlouvám za fotku, kde mám zbytky laku na kůži, bohužel lepší nebude, tahle měla nejlepší kvalitu.


Jak je u mě známo, mé nehty nejsou na tom z kvalitou moc dobře a proto nosím umělé nehty, na kterých se můžu vyřádit. Tuhle kombinaci laků:
Astor Fashion studio  - 239 Yellow Daffodil 
Miss sporty Quickdry - 471
+ žluté kamínky přilepené lepidlem na nehty
jsem využila při pohledu na můj fialový svetr, který má sice pruhy do oranžova, ale mě se k němu zalíbila tahle nádherná žlutá. Pruhy, které má můj svetr, mě navodily na vytvoření tohoto vzoru. Kamínky jsem je jen dozdobila, aby nevypadaly tak nudně. Pruhy na nehtech jsou vytvořeny pomocí lepící pásky, kterou jsem nalepila po zaschnutí žlutého laku na nehet a přelakovala ho fialovým lakem. Po zaschnutí jsem opatrně sundala pásku a nalepila kamínky. Nic těžkého ani dlouhého na vytvoření. 




Žádné komentáře:

Okomentovat