sobota 12. července 2014

Inspirace Brazílií

Ano! Jsem fotbalový nadšenec a když jsem viděla fotku u kosmetiky NYX jako inspiraci na FIFU 2014 musela jsem to zkusit! Samozřejmě když ten den hrála Brazílie, které od začátku fandím ;) 




Použila jsem:
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Avon 8 in 1 eye palette - the metallics ( 10g ) [ katalog Avon 149,- ]
Miss sporty Studio colour mono eyeshadow - 119 Energy [ drogerie Teta 29,- ]
Urban decay mono eyeshadow - minx ( 1,5g ) [ http://www.galaxieprani.cz/ ]
Avon glimmerstick brights - turquoise burst [ katalog Avon 49,- ]
Rimmel scandaleyes lycra flex mascara - 001 Black ( 12ml ) [ Rossmann 99,- ]


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.











Žádné komentáře:

Okomentovat