sobota 26. července 2014

Linky v barvě nebe

Znáte to. Je léto a když není nějaký ten letní deštík, tak je na obloze nádherně modro sem tam nějaký ten malý mráček. A protože miluji modrou, vzala jsem ji ve formě linek na své víčka.







Použila jsem:
OČI
Essence kajal pencil  - 04 White ( 1g ) [ Rossmann 29,- ]
Qianyu Prefessional eyeshadow ( 10,5g )
Avon Color trend kajalstick - Black Attract [ katalog Avon 49,- ]
Maybelline Eyestudio lasting drama gel eyeliner 24h - 01 Black [ Rossmann 149,- ]
Rimmel scandaleyes lycra flex mascara - 001 Black ( 12ml ) [ Rossmann 99,- ]

OBLIČEJ
Louis Widmer soins teintés hydratants ( tónovací hydratační krém ) - bronze 02 ( 4,5 ml )
Rimmel Stay matte - 103 true ivory ( 30ml ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]
Avon Color trend concealer - light [ katalog Avon 59,- ]
Synergen Coverstick Antibakteriell - natural 04 [ Rossmann 59,- ]
Avon Color trend Pressed powder - translucent ( 10g ) [ katalog Avon 89,- ]
NYX Blush - 01 Mocha ( 4g ) [ http://www.krasotika.sk/ ]
Essence quattro eyeshadow - 05 to die for ( 5g ) - tělový stín na rozjasnění [ Rossmann 69,- ]

OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond ( 6ml ) [ drogerie DM 79,- ]

RTY
ISANA Fruit & Gloss - 10 Basis ( 4,8g ) [ Rossmann ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat