sobota 2. srpna 2014

Neon Yellow vs. Black

Já tu neonově žlutou prostě miluju! Dnes jsem ji ale orámovala černou, aby byla vidět jen při zavřených očích nebo při mrknutí. Nechci totiž, aby žlutá křičela při pohledu na moje oči.



Použila jsem:
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Flormar Neon eyeshadow - N101 ( 4g ) [ Flormar 49,- ]
Baolishi eyeshadow - 4 ( 7,5g )
UMA colour eyeshadow - nude perfection ( 6g ) [ drogerie Teta 99,- ]
Avon Color trend liquid eyeliner - zebra black [ katalog Avon 69,- ]
Astor Big & Beautiful BOOM! volume mascara ( 12ml ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.








Žádné komentáře:

Okomentovat