neděle 10. srpna 2014

Soft purple

Jednou za čas objevím ve svém make-upovém šuplíku něco, co mě vždycky donutí si říct: Proč to sakra nepoužívám?! Tak to mu bylo i teď. Rozhodla jsem se využít stín, který mám už hodně dlouho (ani nevím odkud je) a zkombinovat ho tak, aby vynikl, ale nevypadal jako monokl. Taky jsem se konečně dostala k řasence, se kterou to ještě pořád neumím, ale rozhodně ji budu zkoušet dál ;-) .





Použila jsem:
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory [ Rossmann 75,- ] - jako podklad místo báze
UMA colour eyeshadow - nude perfection ( 6g ) [ drogerie Teta 99,- ]
PINAUD Paris
Maybelline Great lash - blackest black ( 12,7 ml ) [ Rossmann 50,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.






1 komentář:

  1. a víš co? mně se to líbí... akorát tu řasenku jsem měla a kamarádky se z nás nestaly..

    OdpovědětVymazat